معاون استاندار قم تاکید کرد

ضرورت برنامه ریزی برای حفظ دانشجویان از آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۲:۲۱
کد خبر: ۶۵۶۹۲۷
ضرورت برنامه ریزی برای حفظ دانشجویان از آسیب‌های اجتماعی
معاون استاندار قم با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های راهبردی کشور هستند گفت: برنامه ریزی به منظور حفظ این سرمایه از آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم طی سخنانی ضمن تاکید بر تلاش مسئولان دانشگاه‌ها برای افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: فعالیت دانشگاه‌ها بایستی دانشجو محور باشد.

معاون استاندار قم گفت: میدان دادن به دانشجویان و بستر سازی برای آزاد اندیشی و آزادی فکر موجب می‌شود دانشجویان در حل مسائل روز جامعه احساس مسوولیت کنند.

وی با تاکید بر اشرافیت و نگاه جامع و فرابخشی به کارهای اجتماعی و فرهنگی افزود: از ظرفیت اساتید  توانمند در اجرای برنامه‌های آموزشی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی بهره گیری شود.

جمالی ادامه داد: تعامل دانشگاه‌ها و بهره گیری از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در زمینه آموزش‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی  و همچنین ارتباط سازنده با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط استان امری ضروریست.

معاون استاندار قم همچنین برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی قم را خواستار شد و گفت: از ظرفیت‌هایی  همچون  آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، حضور علما و مراجع و... برای تعمیق باورهای معنوی دانشجویان استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز