آغاز احداث بوستان عماریاسر در قم

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۷:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۹۳۶
آغاز احداث بوستان عماریاسر در قم
شهردار منطقه یک از آغاز عملیات عمرانی ساخت و تکمیل بوستان عمار یاسر در فاز نخست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه یک شهر قم در راستای توسعه فضای سبز و احداث فضاهای تفریحی، از آغاز احداث فاز نخست بوستان عماریاسر در این منطقه خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز منطقه و ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری اقدام به اجرای این طرح کرده‌ایم.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه بوستان عمار یاسر در فاز نخست در مرحله جدول گذاری است، خاطرنشان کرد: بیش از 8 هزار متر جدول گذاری در برنامه کاری این بخش پروژه بوده که در حال انجام است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه بوستان عماریاسر مساحتی بالغ بر 7 هزار و 700 متر مربع را  در بر گرفته است، از تلاش برای افزایش مساحت این بوستان خبر داد و افزود: سعی داریم تا در فاز دوم مساحت حدود 3 هزار مترمربع فضایی را که در مجاورت این بوستان قرار دارد به وضع موجود اضافه کنیم.

وی تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از این بوستان خدمات رسانی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(س) بیش از پیش و با سطح کیفیت بالاتری انجام خواهد پذیرفت.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه این بوستان در انتهای بلوار عمار یاسر و در مجاورت بوستان هاشمی و تقاطع مقداد قرار دارد، گفت: در حال حاضر پیمان شروع جدول گذاری آن با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال منعقد شده و در مرحله اجرا است.

اصفهانیان مقدم زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، آب نما، سنگ فرش و ... را از جمله بخش‌های این بوستان دانست و افزود: عملیات اجرایی آن از اواخر آذر ماه آغاز شده و پیش بینی اتمام در سه ماهه نخست سال آینده را داریم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های شهرداری منطقه یک احداث و ایجاد فضاهای سبز و مکان های تفریحی است، تصریح کرد: خوشبختانه در این راه با همکاری شهروندان در واحد های مختلف منطقه موفق به احداث هفت بوستان شده ایم و تمامی تلاشمان بر این است تا در سال آینده نیز این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز