استاندار قم:

طرح جامع پیشگیری و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تهیه شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۵:۴۶
کد خبر: ۶۵۹۵۲۳
طرح جامع پیشگیری و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تهیه شود
استاندار قم ضمن تأکید بر تعامل همه دستگاهها برای کنترل و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان، اظهار کرد: طرح جامع پیشگیری و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تهیه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد استانی آنفولانزای فوق حاد که در تالار امام جواد( ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به هزینه‌های بالای ناشی از بیماری آنفولانزای پرندگان، اظهار کرد: باید همه دستگاه‌های  مسؤول و تولید کنندگان برای پیشگیری و مقابله با این بیماری تعامل لازم را داشته باشند.

استاندار قم برگزاری مداوم کاگروه‌های عملیاتی و حمایتی در مورد این بیماری را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: برای نابود سازی و پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان باید برنامه ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد و طرح جامع پیشگیری و مقابله با این بیماری در دستور کار قرار گیرد.

صادقی خواستار اطلاع رسانی به موقع درمورد این بیماری و حمایت‌های دولتی در مورد خسارت دیدگان شد و خاطرنشان کرد:  پرداخت خسارت از سوی بیمه‌ها و استمهال وام‌ها از سوی بانک‌ها که دولت سود آن را پرداخت می‌کند، می‌تواند کمک شایانی به تولید کنندگان کند.

وی همچنین برخورد جدی با واحد‌های غیر مجاز تولیدی در صنف مرغ و تخم مرغ توسط سازمان جهاد کشاورزی را مورد تاکید قرار داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز