با حضور مسئولین و فرهیختگان کشور و استان

مجموعه بزرگ دنیای کتاب در قم به بهره برداری می رسد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۶۴۳۳۸
مجموعه بزرگ دنیای کتاب در قم به بهره برداری می رسد
شرکت دنیای کتاب امروز ما ایرانیان که به همت تعدادی از ناشران و کتاب فروشان جوان و فعال شهر قم تأسیس شده است، به زودی اولین فروشگاه بزرگ خود را با نام دنیای کتاب در شهر مقدس قم افتتاح می نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مجموعه فرهنگی و فروشگاهی در فضایی به وسعت 1270 متر مربع در مجتمع تجاری صفائیه، یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین خیابان های شهر قم تأسیس شده که در روز پنج شنبه 28 دی ماه 96 با حضور مسئولین و فرهیختگان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

مجموعه بزرگ دنیای کتاب شامل بخش های مختلف فروشگاهی از جمله تالار عمومی، دالان داستان، تالا گنجینه، تالار چند رسانه ای، دالان مرجع، تالار دانشگاهی- آموزشی و کمک آموزشی، دیوار بین الملل، هدایا و بازی های فکری، تالار لوازم التحریر، تالار کودک و کافه کتاب می باشد.

در دنیای کتاب بیش از یکصد و پنجاه موضوع کتاب در زمینه های علمی، آموزشی، دینی، کودکان، حوزه و دانشگاه از هزار ناشر برجسته کشور و با تعداد چهل هزار عنوان کتاب در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در این مجموعه، فضایی با دکوراسیون مدرن و چیدمانی متفاوت، محیطی دلنشین برای مخاطبین کتاب فراهم نموده است که یک شگفتی بزرگ برای علاقه مندان به کتاب و همشهریان عزیز به شمار می رود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به بخش رزرو کتاب اشاره کرد که متقاضیان کتاب های مورد درخواستی خود را در فاصله زمانی کوتاه دریافت خواهند نمود.

از دیگر بخش های متنوع این مجموعه بزرگ فرهنگی وجود انوع کتاب های صوتی و نرم افزارهای مرتبط با کتاب و همچنین آلبوم های موسیقی را میتوان اشاره کرد.

در این مجموعه آنچه که مورد توجه قرار خواهد گرفت امکان انتخاب کردن، گوش دادن و خرید کتاب های صوتی و گویا می باشد.

با توجه به وجود دانشگاه های مختلف در شهر قم و همچنین تنوع رشته ای بالا در این دانشگاه ها و نیاز وافر به کتاب های آموزشی و کمک آموزشی در سطح مدارس شهر، بخش تالار دانشگاهی، آموزشی و کمک آموزشی از متنوع ترین و جامع ترین بخش های این مجموعه بزرگ است که با بیش از پنج هزار عنوان کتاب بر اساس رشته و مقاطع مختلف تحصیلی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به وجود بارگاه کریمه اهل بیت(س) و حضور زائرین، مسافران و توریست از شهرها و کشورهای مختلف جهان، دیوار بین الملل در این مجموعه با ارائه بیش از هزار عنوان کتاب در موضوعات دینی و عمومی، زبان های عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو و... از ناشران داخلی و خارجی از دیگر بخش های مختلف برای شناخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی به شمار می آید.

یکی از جذاب ترین بخش های این مجموعه تالار کودک می باشد که با دکوراسیون ساده و در عین حال مدرن با ظرفیت ده هزار جلد کتاب در اختیار کودکان و خانواده ها قرار خواهد گرفت، مربیان و مشاوران کودک و نوجوان آماده ارائه مشاوره به خانواده ها در خصوص انتخاب کتاب برای فرزندانشان خدمات رسانی می نمایند که برگزاری کارگاه نقاشی و قصه گویی از جمله آن ها به شمار می رود.

از بی نظیر ترین امکاناتی که در این مجموعه در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت، استفاده از نرم افزار آنلاین کتابفروشی با عنوان حسابِ کتاب که تحت لیسانس شرکت کتاب پردازان طراحی و اجرا شده است می باشد که این امکان را برای مشتریان دنیای کتاب فراهم کرده که هر ساعت شبانه روز از طریق وب سایت دنیای کتاب بتوانند خود را در فضای فیزیکی این کتابفروشی تصور کنند.

سیستم های جستجو و راهنمای هوشمند تعبیه شده در تالارها و فضای داخلی این مجموعه به صورتی کاملا ملموس مخاطبین را به سمت کتاب های مورد نظر راهنمایی می کند.

امکان جستجوی ساده و پیشرفته، جستجوی موضوعی، جستجو بر اساس نقشه از طریق استندهای تاچ با امکان پرینت را از جمله دسترسی آسان مخاطبین به کتاب از دیگر ویژگی های ارزشمند این مجموعه بزرگ فرهنگی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز