شهرک های صنعتی قم ظرفیت و بسترهای پذیرش فعالان حوزه IT استان را دارد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۵:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۹۸۶
شهرک های صنعتی قم ظرفیت و بسترهای پذیرش فعالان حوزه IT استان را دارد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم آمادگی این شرکت برای پذیرش و استقرار فعالان تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه ای سی تی استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و تلکام قم طی سخنانی اظهارداشت: خوشبختانه استان قم در حوزه ای تی و ای سی تی پتانسیل و دستاوردهای خوبی دارد که می توان با ایجاد بهره وری و ساماندهی این پتانسیل بعنوان ظرفیتی در کشور و منطقه معرفی و شناسانده شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی IT قم در حال حاضر با اجرایی شدن بخشی از زیرساخت های آن آمادگی استقرار فعالان تولیدات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه ای سی تی را دارد.

وی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی در حوزه ای تی در استان قم را فرصتی برای نمایش و معرفی بیشتر و بهتر توانمندی ها و دستاوردها در این بخش عنوان کرد و گفت: نزدیکی این شهرک صنعتی به تهران و تخصصی بودن ان امکان تبدیل شدن به مرکزی مهم و نام اور در این حوزه را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در بخش دیگری از سخنان خود به ضریب نفوذ فعالیت های حوزه ای تی در جامعه وکشور  اشاره کرد و بیان داشت: امروز فعالیت های مجازی بیشتر ابعاد زندگی و کاری افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است و می رود تا جایگزینی باشد برای برخی از کسب وکار های قدیمی و ایجاد کننده فضاهای کسب وکار های جدید باشد.

وی نقش استان قم و مراکز فرهنگی و دینی فعال در این حوزه را مد نظر قرار داد و یادآورشد: استفاده این مراکز از زیرساخت های آماده شده در شهرک صنعتی IT استان که در ابتدای اتوبان قم تهران واقع شده است، می تواند در رونق و شکوفایی فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه ای سی تی استان و تجاری سازی آنها نقشی مهم ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز