در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی؛

کاراته کاهای قمی صاحب ۹ مدال رنگارنگ شدند

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۶:۲۵
کد خبر: ۶۶۵۰۰۴
کاراته کاهای قمی صاحب ۹ مدال رنگارنگ شدند
حاصل تلاش کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید کسب ۹ مدال رنگارنگ بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید در حالی روز جمعه به میزبانی اصفهان به پایان رسید که کاراته قم توانست با کسب ۹ مدال رنگارنگ سهم عمده‌ای در کسب مدال‌های این مسابقات داشته باشد و سهمیه خوبی در اردوی تیم ملی به دست بیاورد.

در این رقابت‌ها، در وزن منهای ۷۵ کیلو، علیرضا نجاتی  پس از نمایندگان قزوین و تهران به مقام سوم رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت و در منهای ۸۴ کیلو هم حمید رضا نجاتی در فینال برابر مهدی عاشوری از مازندران نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

امیر حسین گلبهار از قم مدال نقره کومیته منهای ۷۰ کیلوگرم را پس از حریفی از مازندران به دست آورد و سپس نوبت به متین محمدی یکتا رسید که این بار در بخش کاتا افتخار آفرین شود و مدال برنز مسابقات کاتای انفرادی انتخابی تیم ملی را از آن خود کند.

در ادامه مسابقات کاتا، سید مجید وکیلی نماینده کاراته قم در رده سنی جوانان روی تاتامی رفت و موفق شد مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند و سپس در رده سنی امید در بخش کاتا، علیرضا خدری از استان قم به مقام سوم و مدال برنز رسید.

در مسابقات کومیته و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، مرتضی نعمتی از قم که پیش از این نماینده قم در مسابقات جهانی اسپانیا بود و در آن مسابقات از دستیابی به مدال باز ماند موفق شد مقام دوم و مدال نقره این دوره از مسابقات را به دست بیاورد.

در همین رده سنی و در دسته منهای ۶۸ کیلوگرم محمود نعمتی از استان قم توانست مدال برنز را به دست بیاورد و در دسته به اضافه ۷۶ کیلوگرم جوانان، سینا عبدالحسینی صاحب نشان برنز و مقام سوم شد تا در نهایت تیم کاراته استان قم  با مجموع یک مدال طلا،  ۳ مدال نقره و ۵ برنز به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز