برگزاری دومین دوره مسابقات سنگ نوردی در قم

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۹:۴۷
کد خبر: ۶۶۵۰۲۹
برگزاری دومین دوره مسابقات سنگ نوردی در قم
ئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم از برگزاری دومین دوره مسابقات سنگ نوردی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی مصطفی لو در این خصوص گفت: توسعه رشته سنگ نوری به عنوان یک رشته موفق و مدال آور برای کشورمان در استان قم در دستور کار قرار گرفته است و بر همین اساس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم دومین دوره مسابقات سنگ نوردی انتخابی استان را  با حضور ۱۴  ورزشکار از قم، تهران، اراک و ساوه برگزار کرد.

وی افزود: این رقابت‌ها در رده سنی آزاد، ۲۹ دی‌ماه در محل  خانه سنگ‌نوردی استان قم واقع در ورزشگاه ۱۵ خرداد برگزار شد و به طور کلی این فضای تخصصی سنگ نوردی در قم، آماده پذیرش علاقمندان به رشته سنگ نوردی هم در بخش مردان و هم در بخش زنان است و توسعه رشته سنگ نوردی در استان قم در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم گفت: مسابقه سنگ نوردی انجام شده، در بخش بولدرینگ و در دو مرحله برگزار شد که پس از حضور ۷ سنگ نورد در فینال، رضا مرادی سنگ نورد قمی به مقام قهرمانی رسید و مهدی نوروزی از تیم استان مرکزی و حمید وطن خواه از قم دوم و سوم شدند.

مصطفی لو بیان داشت: در حاشیه این مسابقات و در اقدامی فرهنگی از سوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی، به پاس قدردانی از زحمات آتش نشانان و یاد بود عزیزان از دست رفته در حادثه پلاسکو از سه نفر آتش نشان تجلیل به عمل آمد.

وی عنوان کرد: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم مسئولیت ساماندهی گروه‌های کوهنوردی فعال در قم و نیز توسعه زیر مجموعه‌های این رشته شامل کوه پیمانی، یخ نوردی، غار نوردی، سنگ نوردی، صخره نوردی و چند رشته دیگر را بر عهده دارد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم تصریح کرد: در یک سال گذشته کلاس‌های آموزشی زیادی در قم با محوریت کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار شده است و هدف ما توسعه علمی در این رشته مهیج و درگیر با طبیعت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز