مربی خوشنام فوتسال قم درگذشت

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۵۶۶۰
مربی خوشنام فوتسال قم درگذشت
محمد تقی عطایی مربی خوشنام فوتسال قم به علت ایست قلبی درگذشت و جامعه ورزش قم را در شوک فرو برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد تقی عطایی مربی سازنده و خوشنام فوتسال قم به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و مرگ وی، جامعه ورزش استان قم به ویژه اهالی فوتسال قم را در شوک و ناباوری عمیقی فرو برده است.

محمد تقی عطایی که هدایت تیم فوتسال امید آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال امید را بر عهده داشت قرار بود روز دوشنبه برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر امید و مصاف با ۳ تیم دیگر، عازم مشهد شود اما اجل به وی مهلت نداد و فوتسال قم عزادار شد.

عطایی بامداد امروز پس از پایان دیدار تیمش، شیر ویژه در لیگ برتر فوتسال قم برابر تیم فوتسال ذاکر و کسب نتیجه تساوی که به از دست دادن قهرمانی برای تیم شیر ویژه انجامید، پس از رسیدن به منزل دچار ایست قلبی شد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی اثر بود.

احتمال دارد فشارهای عصبی و روانی وارد شده بر این مربی، پس از دیدار حساس و تعیین کننده قهرمانی و سراسر حادثه تیم‌های فوتسال شیر ویژه و ذاکر در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال استان قم بر ایست قلبی وی اثر گذار بوده باشد.

این مربی سازنده فوتسال قم که بسیاری از اهالی این رشته در استان قم، وی را پدر نسل جدید ستاره‌های جوان فوتسال قم می‌دانند در سال‌های اخیر حضوری جدی در عرصه بازیکن سازی و پرورش بازیکنان مستعد و جوان داشت و در سطح اول فوتسال قم به مربیگری مشغول بود.

عطایی که از مربیان ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان قم است همواره به عنوان یک مربی آرام، بی حاشیه و صبور شناخته می‌شد و علاوه بر ویژگی‌های فنی وی به عنوان یک مربی بزرگ و تأثیرگذار، در زمینه اخلاقی نیز مورد احترام ویژه اهالی فوتسال در قم بود.

نظر شما