اتمام فاز طراحی و جانمایی استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی قم در شهرک های صنعتی

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۶۷۲۷۸
اتمام فاز طراحی و جانمایی استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی قم در شهرک های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از طراحی و جانمایی استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی در شهرک صنعتی شکوهیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه کفش استان با اعلام این خبر  اظهارداشت: بر اساس نیاز استان و همچنین درخواست های فعالان صنعت کفش و دمپایی ماشینی استان طی سال های اخیر طرح استقرار این صنعت در شهرک های صنعتی در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قم قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس کار مطالعاتی، طراحی وتملک زمین توسط معاونت های فنی، برنامه ریزی و صنایع کوچک این شرکت به صورت همزمان آغاز شد و خوشبختانه توانستیم در ماه مبارک بهمن فاز جانمایی و طراحی استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی در شهرک صنعتی شکوهیه را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با بیان اینکه این جانمایی در فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه دیده شده است خاطرنشان ساخت: با توجه به سیاست های راهبری سازمان صنایع کوچک مبنی بر استقرار متمرکز صنوف تولیدی در شهرکهای تخصصی، طراحی صورت گرفته به گونه ای است که کلیه فعالان صنعت کفش و دمپایی استان در یک فاز توسعه این شهرک صنعتی و در کنار فاز شیمیایی که تولید کننده مواد اولیه همین محصول است مستقر خواهند شد.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی و افزایی و نگاه فرا بخشی اداره کل محیط زیست استان با شهرک های صنعتی قم برای انجام این مهم تاکید کرد: اجرایی شدن این طرح در راستای سیاست ها و برنامه های عملیاتی اداره کل محیط زیست مبنی بر جمع آوری صنوف تولیدی و مزاحم از سطح شهر و استقرار آنها در شهرک های صنعتی صورت پذیرفته است.

طیبی نژاد در پایان ابراز داشت: با انجام فاز جانمایی و طراحی این طرح امیدواریم بزودی عملیات اجرایی آماده سازی زمین مورد نیاز نیز شروع شود تا بدنبال آن  اجرای فاز استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی در شهرک صنعتی شکوهیه را شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز