مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد؛

رشد ۱۵ درصدی قهرمانان ورزشی/ از رتبه نخست ورزشی استان قم در کشور دفاع می کنیم

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۰:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۹۴۷
رشد ۱۵ درصدی قهرمانان ورزشی/ از رتبه نخست ورزشی استان قم در کشور دفاع می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از رشد 15 درصدی قهرمانان ورزشی یاد کرد و گفت: در سال گذشته 77 درصد رشد اعتبارات کمک به هیات‌های ورزشی داشته‌ایم که بخش قابل توجهی از آن برای تیم‌های شرکت کننده در لیگ کشور هزینه شد.

ادارات کل ورزش و جوانان توانایی تامین نیازهای ورزش را ندارند

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان قم گفت: ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها به تنهایی قادر به تامین نیازهای ورزشی جامعه نیستند که در این راستا نیازمند همکاری شهرداری‌ها هستیم که خوشبختانه در استان قم این همکاری به شیوه مطلوبی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1395 که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: در سال 95 همانند سال 94 توانستیم رتبه برتر اداره‌کل ورزش و جوانان را در سطح کشور به دست آوریم.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از مسیر موفقیت ورزش استان قم را پیموده‌ایم، عنوان کرد: در سال گذشته ستاد بازی های آسیایی، المپیکی و پارالمپیکی را تشکیل دادیم و توانستیم برای نخستین بار در پارالمپیک دو شرکت کننده داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه در سال 2020 برای نخستین بار رشته کاراته را در المپیک خواهیم داشت که امیدواریم از استان قم نیز در این مسابقات نماینده داشهت باشیم، مطرح کرد: امروز سه قهرمان شاخص استان قم در کنار قهرمانان کشوری تجلیل می‌شوند.

وی از رشد 15 درصدی قهرمانان ورزشی یاد کرد و گفت: در سال گذشته 77 درصد رشد اعتبارات کمک به هیات‌های ورزشی داشته‌ایم که بخش قابل توجهی از آن برای تیم‌های شرکت کننده در لیگ کشور هزینه شد.

عابدی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در استان تنها سازمانی است که پروژه‌های نیمه کاره خود را در اختیار بخش خصوصی قرار داد.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان اعتبارات مطلوبی به استان قم اختصاص داده است، تصریح کرد: 400 میلیارد تومان به اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم اختصاص یافته است که از این مقدار تنها 30 میلیارد تومان نقدینگی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه امیدواریم از رتبه نخست ورزشی استان قم در کشور دفاع کنیم، یادآور شد: ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها به تنهایی قادر به تامین نیازهای ورزشی جامعه نیستند که در این راستا نیازمند همکاری شهرداری‌ها هستیم که خوشبختانه در استان قم این همکاری به شیوه مطلوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در نظر داریم یک مجموعه ورزشی ایمن را ویژه بانوان احداث کنیم که نیازمند همکاری همه جانبه و حمایت شهرداری و اعضای شورای شهر هستیم زیرا مجموعه ورزشی که بانوان بتوانند در آن به آسانی ورزش کنند در استان قم وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز