امدادرسانی ۱۱ تیم امدادی جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی قم

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۹۲۳
امدادرسانی ۱۱ تیم امدادی جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی قم
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: با اعلام اداره کل مدیریت بحران استان قم، اتوبان قم – تهران بسته شد و هم اکنون 11 تیم امدادی جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان قم در حال امدادرسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا بهرامی در این خصوص اظهار کرد: در پی بارش برف سنگین و گرفتار شدن صدها خودرو در برف، اداره کل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد که اتوبان قم – تهران و جاده قدیم قم – تهران تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی با بیان اینکه 11 تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شب گذشته در محورهای مواصلاتی قم در حال امدادرسانی هستند، تصریح کرد: بارش برف سنگین و بی سابقه در این محور منجر به گرفتار شدن خودروهای بسیاری شده است که امدادگران در حال خدمت رسانی به خودروهای گرفتار شده در برف هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: توصیه می شود مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و به توصیه های عوامل امدادی و پلیس توجه نمایند.

بهرامی تصریح کرد: تا کنون 150 کیلوگرم خرما و 1 هزار بسته نان و 1500 عدد بیسکویت بین مسافران و درر اه ماندگان توزیع شده است و همچنان پایگاههای اسکان اضطراری جمعیت آماده پزیرایی و اسکان در راه ماندگان است.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در محور قم – تهران و هماهنگی هایی صورت گرفته توسط ایشان با وزارت راه، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان در پی بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی به قم به صورت صد در صد در آماده باش است و مقرر شده، گاردریل بین اتوبان در این محور جهت بازگشت مسافران به شهرهای خود بازگشایی شود.

گفتنی است؛ آزادراه قم - تهران به دلیل بارش شدید برف و کولاک که از شب گذشته آغاز شده، از ساعت 2 بامداد امروز بسته شده و تا ظهر نیز مسدود می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز