مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد

گازرسانی به ۱۳ روستا در بخش قمرود

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۷۱۷۶۱
گازرسانی به ۱۳ روستا در بخش قمرود
مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: به 13 روستا در بخش قمرود با استفاده از 64 هزار متر لوله پلی اتیلن گازرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین محمدی با اشاره به عملیات گازرسانی به بخش قمرود اظهار کرد: سال گذشته عملیات اجرایی به گازرسانی به این بخش آغاز شد و به 13 روستا در بخش قمرود با استفاده از 64 هزار متر لوله پلی اتیلن گازرسانی کردیم، شبکه گاز در این بخش در حال تست است و تا سه ماه آینده انشعاب‌های گاز مردم بخش قمرود نصب می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرک ظهور در منطقه جمکران، برخی از منازل به دلیل عدم داشتن مجوز ساخت، انشعاب گاز دریافت نکردند. با مجوز شورای تامین، گازرسانی به آن شهرک را از سال گذشته آغاز کردیم و در صورت ارائه پروانه ساختمان از سوی مردم منطقه جمکران به منازل آن‌ها گازرسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم افزود: مردم نباید در مناطقی که کاربری مسکونی ندارد، اقدام به ساخت و ساز کنند، چنین اقدامی موجب به هم ریختن نظم و انضباط شهری می‌شود و شرکت گاز حق گازرسانی به منازل فاقد پروانه ساخت را ندارد.

محمدی گازرسانی به مناطق تازه ساخت را نیازمند تجمیع مشترکین دانست و تصریح کرد: در مناطق شهری برای گازرسانی به مشترکین جدید، باید تعداد این مشترکین به یک میزان برسد و آن‌ها درخواست بدهند تا با انتخاب پیمانکار به این مشترکین جدید گازرسانی کنیم.

وی ادامه داد: ملاقات مردمی هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 12 انجام شده و مردم می‌توانند برای این ملاقات هماهنگی‌های لازم را از روز دوشنبه انجام بدهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دریافت هزینه خدمات مستمر توسط این شرکت براساس مصوبه شورای اقتصاد بود، البته هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را لغو کرد و در این راستا در شرکت گاز براساس دیوان عدالت اداری عمل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز