جشنواره فجر به قم رسید

لیست اکران فیلم های جشنواره فجر در قم

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۱۸۴۷
لیست اکران فیلم های جشنواره فجر در قم
در استان قم 12 فیلم سینمایی بلند و پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان از چهاردهم تا 22 بهمن اکران می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فیلم های جشنواره در دو سینمای آیه در خیابان بسیج(سی متری هنرستان و سینما ونوس در بلوار غدیر قم اکران می شوند که فیلم های کودک و نوجوان در ساعت 10 صبح و فیلم های سینمایی بلند در دو تایم 16:30 و 19 اکران خواهند شد.

در بخش فیلم های کودک و نوجوان، شنبه 14 بهمن فیلم قهرمانان کوچک، یکشنبه 15 بهمن فیلم دنیای کیف ها، دوشنبه 16 بهمن پویانمایی فیلشاه، سه شنبه 17 بهمن فیلم دزد و پری و چهارشنبه 18 بهمن فیلم شکلاتی، برای کودکان و نوجوانان قمی در سینما آیه و سینما ونوس اکران می شود.

در فیلم های سینمایی بلند هم، روز شنبه 14 بهمن ماه، فیلم های امپراطور جهنم و اتاق تاریک در سینماآیه و فیلم های هایلات و فیلشاه در سینما ونوس؛ روز یکشنبه فیلم های تنگه ابوقریب و کامیون در سینما آیه و جشن دلتنگی و لاتاری در سینما ونوس؛ روز دوشنبه 16 بهمن فیلم لاتاری در سینما آیه و شعله ور و تنگه ابوقریب در سینما ونوس و در روز سه شنبه 17 بهمن فیلم های فیلشاه و هایلات در سینما آیه و کامیون و عرق سرد در سینما ونوس اکران می شود.

همچنین فیلم کامیون و امپراطور جهنم در سینما آیه و فیلم های مصادره و سرو زیر آب در سینما ونوس در روز چهارشنبه 18 بهمن و فیلم های اتاق تاریک و مصادره در سینما آیه و فیلشاه و امپراطور جهنم در سینما ونوس در روز پنجشنبه 19 بهمن در قم اکران عمومی خواهد شد.

در جمعه 20 بهمن فیلم های جشن دلتنگی و تنگه ابوقریب در سینما آیه و لاتاری و مصادره در سینما ونوس اکران می شود،  21 بهمن ماه فیلم های هایلات و سرو زیر آب در سینما آیه و فیلم های عرق سرد و اتاق تاریک در سینما ونوس به نمایش گذاشته می شود

در آخرین روز این جشنواره در 22 بهمن نیز فیلم های شعله ور و عرق سرد در سینما آیه و فیلم های سرو زیر آب و جشن دلتنگی در سینما ونوس اکران خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز