استاندار قم:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و پشتوانه مردمی نظام است

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۷۴۶۵۸
راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و پشتوانه مردمی نظام است
استاندار قم با صدور پیامی بر حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت: راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن تجلی وحدت، انسجام و یکپارچگی و نمایش اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام مهدی صادقی استاندار قم آمده است: "یوم الله 22 بهمن" تجلی خاطرات روزهای شیرین و شورانگیز پیروزی و تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است. روزی که عظیم ترین انقلاب تاریخ معاصر و بزرگترین معجزه قرن به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و افق‌های روشن خودکفایی، خوداتکایی و استقلال و آزادی را پیش روی این ملت قرار داد. روزی که بنای رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل و مدد الهی و با اتکاء به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و در پرتو قدرت ایمان و وحدت و همدلی بی نظیر ملت شکل گرفت و امروز بعد از سال‌ها همچنان در اوج شکوه و عزت و مقتدرانه در مقابل تمام تهدید‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌ها ایستاده است.

در این پیام افزوده شده است: راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن تجلی وحدت، انسجام و یکپارچگی و نمایش اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است. از این رو ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، به دنیا نشان خواهند داد که این ملت همواره هوشیار، همیشه در صحنه و قدردان نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی است.

در این پیام خاطرنشان شده است: بدون شک اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی استان قم نیز همگام و همصدا با خروش میلیونی مردم ایران، حضوری پرشور و وحدت آفرین در اجتماع باشکوه 39 سالگی انقلاب اسلامی خواهند داشت و با تأسی به آرمان‌های امام راحل و عظیم الشأن، فرامین رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های مراجع معظم تقلید، یکدل و متحد، هوشیارانه در مسیر حفظ اتحاد و تقویت منافع ملی، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عزت، اعتلا و سربلندی بیش از پیش کشور و میهن عزیز اسلامی حرکت کرده و ثابت خواهند کرد که قم خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی، پایگاه بصیرت انقلابی و شعور دینی و تکیه گاه و پشتیبان همیشگی نظام اسلامی است.

 

نظر شما