با حضور ۹۰ طلبه غیر ایرانی؛

بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۷۶۰۶۷
بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) برگزار می‌شود
جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) از برگزاری این جشنواره با حضور ۹۰ نفر طلبه غیر ایرانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام یوسف محمدی در این خصوص اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی تجلیل از آیت الله مظاهری را یکی از برنامه‌های اصلی این جشنواره برشمرد و افزود: این دوره از جشنواره در روزهای مذکور در اصفهان برگزار خواهد شد و در مراسم اختتامیه از آیت الله مظاهری تجلیل خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) العالمیه اظهار داشت: این جشنواره با حضور طلاب غیر ایرانی و کارکنان جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۶ بهمن‌ماه در سالن اهل البیت(ع) با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از هر ملیت سه نفر از کسانی که موفق شده‌اند حد نصاب مرحله مقدماتی را به دست آورند به مرحله نهایی بخش شفاهی راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: ۹۰ نفر از راه یافتگان در این دو روز با هم رقابت می‌کنند تا تکلیف نفرات برتر با داوری داوران بین‌المللی و استانی مشخص شود.

نظر شما