مجتمع آزمایشگاهی دانشکده بهداشت قم افتتاح شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۶۷۹۷
مجتمع آزمایشگاهی دانشکده بهداشت قم افتتاح شد
طی مراسمی مجتمع آزمایشگاهی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مجموعه شامل آزمایشگاه های، عوامل شیمیایی و کنترل آلودگی هوا، آنالیز دستگاهی، آزمایشگاه شیمی،میکروبیولوژی، ارگونومی، ایمنی صنعتی، عوامل فیزیکی زیان آور، آمایش حرارتی و کارگاه های موتورپمپ و نقشه کشی است که به بهره برداری رسید.

دکتر حیدری رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که با حضور دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه و معاونان برگزار شد گفت: برای احداث این آزمایشگاه بیش از 500 میلیون تومان اعتبار صرف شده که با راه اندازی آنها شاهد رفع مشکلات بخش آزمایشگاهی هستیم.

وی عنوان داشت: یکی از اولویت های ما بهسازی وضعیت آزمایشگاه ها و همچنین احداث آزمایشگاه های جدید بود که در این عرصه تلاش و به نتیجه مطلوب نیز رسیدیم.

دکتر عادلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای احداث این مجتمع آزمایشگاهی گفت: یکی از بسته های تحول در آموزش پزشکی، حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم است که دانشکده بهداشت در این زمینه توانسته اقدامات اثر بخشی را انجام دهد.

وی بیان داشت: در دانشگاه علوم پزشکی قم باید در این زمینه تلاش بیشتری شده و با برنامه ریزی های لازم در راستای توجه به گسترش دانشگاه نسل سوم بکوشیم.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: قم در مسیر توسعه سلامت است و تمامی برنامه ریزی های ما در این زمینه بوده و امیدواریم که بتوانیم به نتایج مطلوب و اثر بخشی برسیم.

وی عنوان داشت: راه اندازی این مجتمع آزمایشگاهی کار بسیار عظیم و مهمی بود که این اقدام جهادی، نشات گرفته از روحیه ایثارگری است که امیدواریم این روحیه همواره ادامه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز