آیت الله اعرافی:

چیزی جز نفرت از آمریکا در دل ایرانی ها نیست

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۷۹۳۵
چیزی جز نفرت از آمریکا در دل ایرانی ها نیست
امام جمعه قم تاکید کرد: آمریکایی ها باید بداند که در دل ملت ایران چیزی جز نفرت از این کشور و رژیم صهیونیستی وجود ندارد که این نفرت کا‌‌خ ‌های ظلم و ستم آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت ‌الله علیرضا اعرافی امروز جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه قم به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت به این مناسبت گفت: آن حضرت دارای جایگاه و شخصیت والایی هستند که محوری مهم در شکل‌گیری اهل‌بیت و خاندان پیامبر(ص) دارند.

وی بیان داشت: شیعه و سنی نگاه مشترک به جایگاه والای حضرت زهرا(س) دارند و ایشان همواره مورد احترام و تکریم عموم مذاهب اسلامی هستند و در مورد جایگاه این شخصیت بزرگ روایات بسیار زیادی در کتب مذاهب اسلامی نقل شده است.

امام جمعه قم گفت: نزدی به 100 صفت و ویژگی در منابع شیعه و سنی به صورت مشترک در خصوص حضرت زهرا(س) بیان شده که اگر جمع آوری شوند مشخص می شد که در منابع اهل سنت نیز فضائل زیادی در خصوص جایگاه حضرت فاطمه(س) نقل شده است.

آیت الله اعرافی در ادامه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم با حضور وحدت آفرین خود در این راهپیمایی تمام دنیا را شگفت زده کرده و با وجود اینکه در تحریم بودیم اما دشمنان مشاهده کردند که مردم با حضور خود پاسخ آنها را دادند.

وی گفت: در تمام کشور شاهد بودیم که زنان و مردام از همه طبقات جامعه در این راهپیمایی شرکت کرده و جشن انقلاب را گرامی داشتند و باید از این مردم قدردانی کرده که اینگونه در صحنه حاضر می شوند.

امام جمعه قم با بیان اینکه امسال شاهد حضور کم نظیر مردم بودیم گفت: مسئولان برگزاری راهپیمایی اذعان داشتند که حضور مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت که این نشان دهنده بصیرت مردم است.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: دستاورد‌ این حضور پرشکوه، تقویت اقتدار ملت ایران بود و دشمنان بسیار تلاش کردند تا علیه انقلاب اسلامی توطئه کنند اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه‌ های دشمنان را خنثی کرده و امنیت کشور را تحکیم بخشید.

وی گفت: در 22 بهمن ماه وحدت ملت و روح انقلابی ملت به اوج خود رسید و این راهپیمایی جایگاه ملت ایران را در جهان ارتقا داد.

امام جمعه قم ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر روح وحدت بود و پیام آن به دشمنان و فتنه‌گران این است که ملت ایران در دفاع از آرمان‌ های خود کوتاه نخواهند آمد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: مسئولان باید قدر ملت ایران را بدانند و به جای پرداختن به حواشی به مطالبات مردم توجه داشته باشند و در برابر فساد جلوگیری کنند.

وی در ادامه به مظلومیت مردم بحرین به ویژه شیعیان اشاره کرد و گفت: مسلمانان و به ویژه شیعیان بحرین مورد ظلم و ستم قرار گرفته و دشمنان باید بدانند که تحمل ملت ایران و کشور‌های اسلامی از این ظلم ‌ها حدی دارد.

امام جمعه قم تاکید کرد: اقدامات و تعرضات رژیم صهیونیستی باید برای مردم برجسته و تبیین شود و صهیونیست ها همواره قصد تعرض و توطئه در کشور‌های اسلامی را دارد و همه باید توجه داشته باشند که رژیم صهیونیستی از کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کند.

آیت الله اعرافی عنوان داشت: در حال حاضر شاهد هستیم که مسائل موشکی و دفاعی ایران در کشورهای غربی، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد اما دنیا باید بداند که ملت ایران هرگز در مسئله صنایع دفاعی کشور کوتاه نمی‌ آیند.

وی گفت: کیان و افتخار و امنیت کشور در گرو صنایع دفاعی است و ما اجازه برجام در زمینه صنایع دفاعی و موشکی را نخواهیم داد.

امام جمعه قم همچنین به دخالت های آمریکایی ها در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: دخالت در امور داخلی کشور را توسط آمریکایی ها شاهد هستیم و آنها باید این دخالت‌ها را کنار بگذارد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها باید بداند که در دل ملت ایران چیزی جز نفرت از این کشور و رژیم صهیونیستی وجود ندارد که این نفرت کا‌‌خ ‌های ظلم و ستم آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

 

نظر شما