مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان قم

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۸۱۸۶
عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان قم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استانی همزمان با کتاب دین گفت: 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استان قم همزمان با نمایشگاه کتاب دین اظهار کرد: 17 ناشر دفاع مقدس در این نمایشگاه شرکت کردند و دو سوم فضای مصلی برای نمایشگاه کتاب دین و یک سوم این فضا برای نمایشگاه کتاب استان قم اختصاص پیدا کرده است، هر شب در این دو نمایشگاه مراسم رونمایی کتاب، نشست علمی و نقد کتاب خواهیم داشت و 40 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب استان قم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه اصرار داشتیم که این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه کتاب دین برگزار شود ادامه داد: در نمایشگاه کتاب استان قم سقف بن برای افراد عادی 50 هزار تومان و سقف بن برای دانشجویان 100 هزار تومان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به دلیل برگزاری نمایشگاه کتاب دین، نماز جمعه هفته جاری و هفته آینده شهر قم، در مصلی قدس برگزار نخواهد شد و در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حسینی کاشانی با اشاره به لزوم تدوین طرح جامع برای شهرک چاپ و نشر قم اظهار کرد: به دنبال تدوین یک طرح جامع برای این شهرک هستیم تا امتیازات خاصی را برای فعالان صنعت چاپ و نشر قائل شویم و شهرک چاپ و نشر برای اهالی فرهنگ باقی بماند.

وی ادامه داد: استاندار قم فرصتی را به اداره کل فرهنگ و نشر استان قم داده است تا در خصوص شهرک چاپ و نشر قم تعیین تکلیف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: کیفیت چاپ در استان بالا است، ولی با این وجود چاپ در قم نسبت به استان های دیگر هزینه کمتری دارد و صنعت چاپ استان قم صاحب یک برند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز