استاندار قم خبر داد

دستگیری ۱۴ هزار نفر در رابطه با توزیع و مصرف مواد مخدر در قم

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۶:۱۸
کد خبر: ۶۷۸۹۵۹
دستگیری ۱۴ هزار نفر در رابطه با توزیع و مصرف مواد مخدر در قم
استاندار قم با اشاره به دستگیری 14 هزار نفر در رابطه با توزیع و مصرف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در این استان گفت: متولیان مبارزه با مواد مخدر باید در بحث پیشگیری جدیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، معضل اعتیاد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مساله روز به روز پیچیده تر می شود و منشاء بسیاری از مسائل اجتماعی دیگر نیز است.

وی افزایش توزیع و مصرف مواد مخدر با وجود تلاش ها در زمینه پیشگیری را مورد توجه قرار داد و گفت: آمار معتادین دستگیرشده نشان می دهد متولیان مبارزه با مواد مخدر باید جدی تر و با برنامه تر عمل کنند.

وی همچنین فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در قم را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر بررسی اثربخشی این کمپ ها تاکید کرد: باید بدون هیچ گونه اغماضی با کمپ هایی که اثربخشی لازم را ندارند برخورد شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های مسئولان در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

صادقی با بیان این که مردم وظیفه شناس هستند و در شرایط حساس از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنند گفت: مسئولان باید با انجام وظایف، دین خود را به مردم ادا کنند.

رئیس پلس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز در این جلسه با اشاره به دستگیری 14 هزار نفر در خصوص توزیع و مصرف مواد مخدر در 10 ماهه امسال در این استان گفت: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته، 12 هزار نفر بود که شاهد افزایش 18 درصدی در این زمینه هستیم.

نظر شما