استاندار قم:

مهندسان تمام توان خود را در رساندن کشور به قله های رفیع موفقیت به کار گیرند

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹:۳۵
کد خبر: ۶۸۱۲۰۵
مهندسان تمام توان خود را در رساندن کشور به قله های رفیع موفقیت به کار گیرند
استاندار قم در پیامی به مناسبت روز مهندس آورده است: متخصصان و مهندسان تمام توان و تخصص خود را در راستای سازندگی و رساندن کشور به قله های رفیع موفقیت و سربلندی معطوف نمایند تا شاهد اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم در پیام سید مهدی صادقی آمده است: پنجم اسفند ماه زاد روز خواجه نصرالدین طوسی به نام روز مهندس نامگذاری شده است، همان دانشمند و فیلسوف برجسته ایرانی که در عرصه های علمی و اخلاقی نمونه و الگویی برای مجامع علمی بود و شاگردان بسیاری و بزرگانی همچون علامه حلی و قطب الدین شیرازی در مکتب او پرورش یافتند.

پیام ادامه یافته است: روز مهندس، فرصت مناسبی است تا خدمات و تلاش های مهندسان این مرز و برم در طول تاریخ در خلق بناها و آثار به یادمادنی در اقصی نقاط کشور را ارج نهیم.

پیام حاکی است: مهندسان در دوران دفاع مقدس نیز فداکارانه با استعداد و نبوغ خود، خدمات شایانی را در عرصه مهندسی جنگ ارائه نمودند و در دوران سازندگی نیز به رغم همه تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تکیه بر توان داخل، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار داده و طرح های بزرگی را در عرصه عمران و آبادانی کشور طراحی و اجرا کردند.

استاندار قم در این پیام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ مهندسی استان قم و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال را خواستار شده است.

نظر شما