مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم:

ایمن سازی بوستان های قم تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۶۲۵
ایمن سازی بوستان های قم تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان بابت ایمن‌سازی بوستان‌ها هزینه شده است و این طرح تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد: تا پایان سال کلیه بوستان‌های قدیمی و از قبل احداث‌شده ایمن‌سازی شده و تحویل مردم می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم افزود: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان بابت ایمن‌سازی بوستان‌ها هزینه شده است و این طرح تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: فاز3 ایمن سازی بوستان‌ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت داشته است.

حلوایی با بیان اینکه مدت اجرای فاز 3 ایمن‌سازی یک‌ساله بوده خاطرنشان کرد: احداث و نصب تابلوهای ایمن، نصب پایه چراغ‌های استاندارد، اجرای کابل ‌کشی سرچراغ‌ها طبق نقشه‌های مصوب و تحویل آن به معاونت خدمات شهری از برنامه‌های اجرایی در این فاز است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم ادامه داد:‌ مراحل ایمن‌سازی بوستان‌ها به ترتیب در حال انجام بوده که ایمن‌سازی بوستان علوی هم در دستور کار بوده که تا پایان سال این بوستان نیز ایمن‌سازی و تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان بابت ایمن‌سازی بوستان‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: تا پایان سال کلیه بوستان‌های قدیمی و از قبل احداث‌ شده ایمن‌سازی و تحویل مردم می‌شود.

حلوایی زاده ایمن‌سازی آب‌ نماها را نیز مورد توجه قرارداد و عنوان کرد: ایمنی سازی آب‌نماهای موجود در پارک‌ها و لچکی‌های سطح شهر نیز توسط کمیته‌ای بازدید و طرح بهسازی و ایمن‌سازی متناسب با آن مصوب و اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به آغاز ایمن‌سازی آب‌نماها از ابتدای سال تصریح کرد: احداث موتورخانه خشک از ویژگی‌های این طرح بوده که در صورت بروز نواقصی این سیستم از برق‌دار کردن محوطه آب‌نما جلوگیری می‌کند، همچنین مقررشده بازدیدها و نگهداری از این آب‌نماها به‌صورت مستمر در تمام اوقات سال انجام پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز