قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری:

امکانات تفریحی و رفاهی بوستان جوان توسعه می‌یابد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۸۱۶۳۰
امکانات تفریحی و رفاهی بوستان جوان توسعه می‌یابد
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: توسعه امکانات تفریحی و رفاهی بوستان جوان در دستور کار قرار گرفته که می‌توان به قایقرانی، کایاک، غواصی و ماهیگیری اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا معرفت با اشاره به امکانات بوستان جوان اظهار کرد: این بوستان دارای امکاناتی مانند فضای سبز، مکان‌هایی برای استراحت و تفریح شهروندان و استخر بزرگ است. 

وی خاطرنشان کرد: اکنون با سرمایه‌گذار بخش خصوصی قراردادی منعقد شده تا در آن بخش لنجی از جنوب کشور منتقل کنند و اکنون طبقات لنج در حال نصب است تا به صورت رستوران لنج داخل دریاچه باشد و به صورت جنبی نیز یک سری تفریحات آبی مانند قایقرانی، کایاک، غواصی و ماهیگری در قرارداد پیش‌بینی شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه سرمایه‌گذار در حال احداث مجموعه است گفت: 1.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است. امکانات در این مجموعه در حال فراهم‌‌‌سازی است که به محض تکمیل افتتاحیه آن به اطلاع عموم می‌رسد.

وی عنوان کرد: ایجاد امکاناتی مانند قایقرانی، ماهیگیری و غواصی در قم منحصر به فرد است و بر اساس برنامه‌ریزی تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معرفت یادآور شد: ایجاد چنین اماکنی زمینه تفرج را برای شهروندان فراهم می‌کند و همچنین برای افزایش مدت اقامت توریست یکی از اماکنی است که مردم می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان صرف کنند.

 

نظر شما