فرماندار قم مطرح کرد

وجود ۴۰ هزار واحد صنفی در قم

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۸۱۶۳۶
وجود ۴۰ هزار واحد صنفی در قم
فرماندار قم گفت: در استان 40 هزار واحد صنفی در قالب 60 اتحادیه در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد راهیان نور استان قم در سالن جلسات فرمانداری قم با اشاره به تعداد واحدهای صنفی استان اظهار کرد: در استان قم 40 هزار واحد صنفی در قالب 60 اتحادیه در حال فعالیت هستند و می‌توانیم که از ظرفیت اتحادیه‌های صنفی استان قم برای برگزاری باشکوه برنامه راهیان نور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم متعهد شده است که بخشی از اقلام مورد نیاز برنامه راهیان نور استان را تامین کند و به خاطر این مساله از مدیریت این شرکت تشکر می‌کنم.

فرماندار قم افزود: باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعیت هلال احمر استان قم از زائرین راهیان نور استان پشتیبانی امدادی و درمانی صورت بگیرد و باید در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شود، مساله امداد و درمان در سفر راهیان نور مهم است.

اصغر فخار در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل استان قم اظهار کرد: 90 درصد اتوبوس‌های این ناوگان ظرفیت 25 نفر و 32 نفر دارند، تعدادی از اتوبوس‌های 42 نفره در استان قم از چرخه فعالیت خارج شدند و به همین دلیل باید تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای اعزام مردم استان به سفر راهیان نور افزایش پیدا کند.

معاون تعاونی اتوبوس داران استان قم در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون در روزهای پایانی سال قرار دادیم و به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم، مهم ترین مشکل در زمینه تامین اتوبوس‌های راهیان نور در استان قم، عدم پرداخت هزینه‌های جانبی حمل و نقل است و باید هزینه‌های مالی اتوبوس‌های راهیان نور از قبل تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز