فاز دوم حسینیه قمی ها در مشهد مقدس احداث می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۶:۱۸
کد خبر: ۶۸۲۱۵۶
فاز دوم حسینیه قمی ها در مشهد مقدس احداث می شود
مدیر حسینیه قمی‌ها در مشهد گفت: باتوجه به تراکم تقاضا و مراجعه کننده به حسینیه قمی‌ها در نظر گرفتیم فاز دو حسینیه را در مشهد با 550 متر زیربنا را راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدصادق تکیه‌ای، با اشاره به اینکه حسینیه قمی‌ها در مشهد با هزینه‌های مردمی و توسط خیرین در سال 1350 تاسیس شد، اظهار کرد: در طرح توسعه حرم مطهر رضوی منطقه پیرپالوندوز مورد تخریب و ساخت صحن قرار گرفت و تولیت آستان قدس رضوی یک زمین جایگزین در محله سرشور به این حسینیه اختصاص داد.

وی با بیان اینکه بنای فعلی حسینیه دارای دو سالن 40 نفره و 80 نفره همراه با سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مجزا است، عنوان کرد: در طبقه همکف این حسینه سالن مراسم‌ها با ظرفیت 313 نفر وجود داشته و در طبقه‌های اول، دوم و سوم تعداد 44 سوئیت وجود دارد.

مدیر حسینیه قمی‌ها در مشهد با اشاره به اینکه حسینیه قمی‌ها طبق وقفنامه غیر درآمدزا است و تنها هزینه‌های جاری حسینیه از زائرین دریافت می‌شود، مطرح کرد: باتوجه به تراکم تقاضا و مراجعه کننده به حسینیه در نظر گرفتیم فاز دو حسینیه قمی‌ها در مشهد را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه فاز دو حسینیه با مساحت 550 متر در کنار حسینیه فعلی در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دستور تاسیس زائرسراهای ارزان قمیت را به شهرهای مشهد و قم داده بودند و فاز جدید حسینیه قمی‌ها نیز با پروانه همین زائرسراها در حال راه اندازی است.

تکیه‌ای با اشاره به اینکه حسینیه فعلی به سبک قدیمی و حسینیه جدید به سبک نوین است، یادآور شد: این حسینیه دارای 6 طبقه سوئیت و 84 واحد است؛ علاقه‌مندان برای پذیرش در حسینیه قمی‌ها می‌توانند به دفتر اصلی حسینیه در تکیه آقا سیدحسن واقع در خیابان آذر قم مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز