حجت الاسلام ذوالنور:

انتقاد از سنگ فرش کردن خیابان ارم/کارهای تشریفاتی را کنار بگذارید

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۳:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۰۶۲
انتقاد از سنگ فرش کردن خیابان ارم/کارهای تشریفاتی را کنار بگذارید
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید به دنبال کارهای تشریفاتی باشیم و اولویت ها و نیاز مردم را در نظر بگیریم و به فکر مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام ذوالنور در سی و ششمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم گفت: خواسته های انسان ها بی انتها و منابع محدود و هنر مدیریت باید این باشد که در این شرایط مدیریت کنیم.

وی گفت: باید منابع را اولویت بندی تا در مسیر درست و ضروری هزینه شود تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال آینده بخشی از بودجه از طریق اوراق مشارکت است و البته باید این را هم در نظر بگیریم که همه پیمانکاران نمی توانند اول کار کرده و از جیب خرج کنند و بعد از آن با اوراق بودجه پیمانکار را بدهیم.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: همه این موضوعات بر این است که در اجرای پروژه ها اولویت بندی داشته باشیم و رعایت مسائل را انجام دهیم و آن پروژه ای که مورد نیاز است ابتدا اجرایی کنیم.

وی با اشاره با اجرای 800 پروژه عمرانی در قم برای سال آینده گفت: نباید اول بگوییم چون فلان پروژه آماده است پس اول آن را تمام کنیم، بلکه اول ضرورت ها را ببینیم و بعد به سراغ پروژه ها برویم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان ارم گفت: شما در این پروژه آسفالت سالم را کنده و از طرف دیگر به چه میزان عمق زمین را حفاری کردیم تا بتوانیم سنگ بگذاریم، در صورتی که در خود تهران هم اینگونه عمل نکرده و از سنگ فرش استفاده می کنند.

حجت الاسلام ذوالنور تاکید کرد: نباید به دنبال کارهای تشریفاتی باشیم و اولویت ها و نیاز مردم را در نظر بگیریم و به فکر مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز