مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد

ضرورت ایجاد فضای ایمن و مناسب برای ورزش بانوان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸:۵۶
کد خبر: ۶۸۳۰۷۳
ضرورت ایجاد فضای ایمن و مناسب برای ورزش بانوان
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در زمینه ایجاد و تأمین فضای ورزشی مناسب تا کنون نتوانستیم فضای مناسب و ایمنی برای ورزش بانوان تأمین کنیم. به محض اینکه اعتبار اختصاص پیدا کند یا فضایی از سوی شهرداری واگذار شود این کار انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقم، حسن عابدی ، با اشاره به اقدامات انجام شده برای ورزش بانوان اظهار کرد: امسال همه قهرمانان ورزشی جهانی، آسیایی و بین المللی، مربیان و داوران مجموعه تیم‌های ملی تجلیل شدند ولی در حوزه بانوان علاوه بر قهرمانان، مربیان و داوران از بانوانی که به اردوی تیم ملی رشته‌های مختلف دعوت شدند و سپس حذف شدند نیز تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه ورزشی گفت: این اعتقاد وجود دارد که در زمینه عقب‌ماندگی بانوان در حوزه ورزش و قهرمانی خود را مقصر می‌دانیم زیرا نتوانستیم فضاهای ایمن و لازم را برای فعالیت بانوان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان  استان قم عنوان کرد: به دلیل ملاحظاتی که استان قم دارد باید بانوان شرایط ویژه‌ای داشته باشند ولی در زمینه ایجاد و تأمین فضای ورزشی مناسب تا کنون نتوانستیم فضای مناسب و ایمنی برای ورزش بانوان تأمین کنیم. به محض اینکه اعتبار اختصاص پیدا کند یا فضایی از سوی شهرداری واگذار شود این کار انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از شهردار قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: نگاه و توجه این مسؤولان به جامعه ورزش به ویژه ورزش بانوان است به طوری که طی ماه‌های اخیر شاهد کلنگ‌زنی و شروع به کار هشت مجموعه ورزشی در هشت منطقه شهرداری قم بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز