طلب دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه ها به ۲۳۰ میلیارد تومان رسید

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۳:۵۹
کد خبر: ۶۸۳۰۹۱
طلب دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه ها به ۲۳۰ میلیارد تومان رسید
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 230 میلیارد تومان از سازمان های بیمه طلب داریم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده، بیمه ها بخشی از این مطالبات را پرداخت تا بتوانیم بدهکاری خود به پزشکان، پرستاران، پرسنل و همچنین شرکت ها را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی اصغر اکرمی با اشاره به مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان های بیمه گر گفت: بخشی از این مطالبات درمانی است که تا بهمن ماه امسال این مطالبات به رقم 220 میلیارد تومان رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین در حدود 150 میلیارد تومان نیز ما بدهکار هستیم که شامل مطالبات پزشکان، پرستاران، پرسنل، شرکت های تامین دارو و غذا و... می شود که امیدواریم بیمه ها با پرداخت مطالبات خود ما را یاری کنند.

دکتر اکرمی بیان داشت: تمام پیگیری های لازم انجام شده و جلسات را نیز برگزار کرده ایم و امیدواریم با توجه به روزهای پایانی سال، بخشی از این مطالبات به ما پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: بخش دیگری از مطالبات ما مربوط به بیمه های تجاری و حوادث ترافیکی است که در این زمینه نیز 10 میلیارد تومان از بیمه ها طلب داریم.

وی بیان داشت: بیمه های تجاری زمانی که بیمه شخص ثالت می کنند، باید بلافاصله 10 درصد از هزینه بیمه را به حساب وزارت بهداشت واریز کنند که متاسفانه این اتفاق رقم نمی خورد و امروزه شاهد طلب 800 میلیاردی وزارت بهداشت از این بیمه های تجاری هستیم.

دکتر اکرمی تاکید کرد: تقاضا داریم که این بخش از مطالبات ما که عمده آن نیز برای دو بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی و شهید بهشتی است پرداخت شده و ما نیز از آن طریق بدهکاری خود را پرداخت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز