استاندار قم:

جلب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ضروری است

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۳۵۷۴
جلب اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ضروری است
استاندار قم ایجاد بسترهای اعتماد ساز برای حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری در قم را امری مهم تلقی کرد و گفت: اعتقاد من بر این است که در حوزه گردشگری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و باید به سرمایه گذاران اطمینان داده شود که از حمایت کامل برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در همایش قم تمدن هفت هزار ساله میزبان زائران و گردشگران که در سالن‌ همایش‌های شهرداری برگزار شد اظهار کرد: استان قم سالانه پذیرای ۲۰ میلیون نفر زائر داخلی و ۳.۵ میلیون نفر توریست خارجی است و در حال حاضر بخش عمده‌ای از اقتصاد استان قم در حوزه گردشگری و خدمات است و در این زمینه ظرفیت‌های اقتصادی خوبی وجود دارد.

وی با تأکید بر ضرورت جذب گردشگر در استان قم افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان قم وجود دارد اما باید تلاش ‌شود تا بستر و زیر ساخت‌های لازم به منظور پذیرایی و میزبانی از گردشگران فراهم شود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در فعالیت‌های اقتصادی تصریح کرد: در عرصه گردشگری با سرمایه‌گذاری بسیاری کمتری نسبت به دیگر حوزه‌ها می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در عرصه گردشگری بسترها را آماده‌سازی و به مرور تقویت کنیم تا به نتیجه لازم برسد.

صادقی تصریح کرد: استان قم ام القرای جهان اسلام است و به علت زائرپذیری شهر مقدس قم و ورود زائران ایرانی و غیرایرانی باید زیرساخت‌های تأسیسات گردشگری فراهم شود.

وی ایجاد بسترهای اعتماد ساز برای حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری در قم را امری مهم تلقی کرد و گفت: اعتقاد من بر این است که در حوزه گردشگری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و باید به سرمایه گذاران اطمینان داده شود که از حمایت کامل برخوردار هستند.

وی در پایان با بیان اینکه قم همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است با اشاره به وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بر ضرورت ایجاد تسهیلات رفاهی برای زائران و گردشگران تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز