با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان در قم

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۱:۳۰
کد خبر: ۶۸۴۰۲۸
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان در قم
جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کودکان بهزیستی قم به همت واحد ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با حضور حسن عابدی مدیر کل، حسین رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، معصومه ظهیری مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان با حضور 600 شرکت کننده در روز پنجشنبه دهم اسفند ماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.

در بین ورزشکاران و میهمانان دعوت شده به این جشنواره فرهنگی ورزشی، محمدی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش، علی شیری معاون اجتماعی بهزیستی قم و حسنی مشاور شورای شهر در امور بانوان نیز حضور داشتند.

در این جشنواره که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه کودکان زیر مجموعه بهزیستی  به انجام رسید کلیه شرکت کنندگان در طول برگزاری جشنواره شاهد برنامه‌های شاد و متنوعی بودند که برای این برنامه در نظر گرفته شده بود و در پایان به آنها هدایایی نیز اهداء شد.

برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری این جشنواره شامل سخنرانی مسوولان، اجرای حرکات و برنامه‌های نمایشی توسط استعدادها و نخبه‌های دو رشته ووشو و ژیمناستیک بود که به شکل بسیار باشکوهی به انجام رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز