آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد

لزوم مدیریت منابع کمیته امداد برای ارائه خدمات بیشتر به افراد بی‌بضاعت

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۴۱۲۹
لزوم مدیریت منابع کمیته امداد برای ارائه خدمات بیشتر به افراد بی‌بضاعت
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر لزوم مدیریت منابع کمیته امداد برای ارائه خدمات بیشتر به افراد بی‌بضاعت گفت: وضعیت هزینه‌ها در کمیته امداد بسیار بهبود یافته و در هزینه‌کردها باید به مجوزهای شرعی دقت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم، با بیان اینکه کمیته امداد از برکات وجود امام خمینی(ره) بوده است اظهار کرد: با تشکیل این مجموعه بسیاری از مردم بی بضاعت از برکات آن استفاده کردند و امیدواریم در ادامه کار این مجموعه شاهد خدمت به افراد بی سرپرست و نیازمند در جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه وجود کمیته امداد در جامعه باید نمایان باشد خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که کمیته امداد چه خدماتی به مردم ارائه می‌کند و بفهمند که چه اقداماتی در این مجموعه برای حمایت از افراد بی بضاعت در حال انجام است.

این مرجع تقلید گفت: وضعیت هزینه‌ها در کمیته امداد بسیار بهبود یافته و در هزینه‌کردها باید به مجوزهای شرعی دقت شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان قم به نوعی الگویی برای مجموعه‌های کل کشور است چراکه این استان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و بقیه ادارات در کشور از ادارات این استان الگو می‌گیرند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه نباید کمیته امداد جایگاهی مصرفی داشته باشد تصریح کرد: به نوعی فعالیت کنید که منابع در اختیار خانواده‌هایی که واقعاً نیازمند هستند قرار گیرد.

وی گفت: کمیته امداد تشکیل شده تا ما تمام نیازمندان و افراد بی بضاعت را زیر پوشش ببریم و این مجموعه باید به مرکزی برای خدمت براساس شایستگی نیازمندان تبدیل شود.

این مرجع تقلید اذعان کرد: این شان کمیته امداد است که کمیته‌ای کارشناسی و تحقیقی داشته باشد تا منابع در اختیار نیازمندان قرار گیرد و خوشبختانه طی سال‌های اخیر در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه وجود کمیته امداد باید مایه امیدی در جامعه باشد گفت: تولید کار برای نیازمند و افراد بی سرپرست امری ضروری است و کمیته امداد باید به دنبال توانمندسازی افراد زیر پوشش از راه تبدیل آنها به تولید کننده و آموزش تخصص‌های مختلف به آنها باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز