راه آهن قم سومین ایستگاه کشور درجابجایی مسافر/ لزوم اتصال دیگر مدهای حمل و نقل به ایستگاه راه آهن قم

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۸:۰۰
کد خبر: ۶۸۶۰۳۰
راه آهن قم سومین ایستگاه کشور درجابجایی مسافر/ لزوم اتصال دیگر مدهای حمل و نقل به ایستگاه راه آهن قم
مدیر کل راه آهن قم با بیان اینکه راه آهن قم توانست رتبه سوم را دربین مناطق راه آهن در جابجایی مسافر کسب کند، گفت:راه آهن قم در بهمن ماه سال جاری با جابجایی 176 هزار و هفتصد و پنجاه و هفت نفر در ورودی و خروجی مسافر حائز رتبه سوم بعد از مناطق تهران و مشهد گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن اعتماد با ابراز خرسندی از عملکرد این اداره کل در خدمت رسانی به مسافرین و زائرین شهر کریمه افزود: در مقایسه آمار آنلاین ورودی و خروجی مسافرایستگاه قم در بهمن ماه سال جاری با مناطق دیگر راه آهن کشور، ایستگاه قم در خروجی مسافر85079 نفر و در ورودی آنلاین نیز 80444 نفر رشد داشته است.

همچنین آمار خروجی آنلاین مسافر ایستگاه راه آهن قم در بهمن ماه سال جاری91124 نفر و آمار ورودی انلاین مسافردر بهمن ماه96 نود و هشت هزار و 184 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بهمن ماه راه آهن قم  در جابجایی مسافر از رشد مطلوبی برخوردار  بوده است خاطر نشان کرد:در مقایسه آمار  بهمن ماه 96 نسبت به مدت مشابه سال95 خروجی مسافر31 درصد و ورودی مسافر 41 درصد افزایش داشته است.

اعتماد  با اشاره به اینکه تمام تلاش کارکنان  این اداره کل در جهت بالا بردن رفاه حال مسافرین و بالابردن سطح رضایت مشتریان است گفت : به منظور رفا  و تسهیل در دسترسی مسافرین به خط دوم   اقدامات  زیادی از جمله طرح گسترش فضای ایستگاه و احداث زیر گذر های مجهز به رمپ و پله  برقی و سیستم روشنایی ، افزایش تعداد چرخ دستی  و تجهیز  نمازخانه بوده است که بعضا در حال اجرا می باشد .

اعتماد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که اتصال دیگر مدهای حمل و نقل به ایستگاه راه آهن از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد:یکی از معضلاتی که مسافرین ورودی و خروجی ایستگاه راه آهن  قم با آنها  مواجه هستند فقدان  تاکسی اختصاصی راه آهن است که  امیدواریم با رایزنیهای صورت گرفته با تاکسیرانی این مشکل نیز  بزودی مرتفع گردد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 5 هزار مسافر از ایستگاه قم جابجا می شوند ادامه داد:تاکسیرانی با اختصاص تعدادی  تاکسی ویژه راه آهن قم می تواند ما را در امر خدمت رسانی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت کمک و یاری نماید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز