جانشین فرمانده انتظامی قم:

۹۰ نفردر شب چهارشنبه آخر سال دستگیر شدند

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۸:۱۴
کد خبر: ۶۸۸۷۳۱
۹۰ نفردر شب چهارشنبه آخر سال دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال، 90 نفر به جرم انجام اقدام های هنجارشکنانه در قم دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ صیاد درویشی در این خصوص گفت: این افراد به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم، آتش زدن لاستیک در وسط خیابان و برهم زدن نظم عمومی دستگیر و با توجه به شدت جرمی که مرتکب شدند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وی افزود: شب گذشته یک هزار و 200 عدد مواد محترقه توسط پلیس کشف شد که 200 عدد از این مواد، پرخطر بوده و در صورت استفاده می توانست خطرات جدی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: همچنین 35 دستگاه خودرو در این رابطه توسط پلیس توقیف شد که تا پایان تعطیلات نوروز ترخیص نخواهد شد.

درویشی گفت: حوادث مربوط به شب گذشته نسبت به سال های قبل از نظر شدت و آسیب هایی که به وجود آمد بهتر بود و ما شاهد چالش جدی در مجموعه استان نبودیم.

وی افزود: شب گذشته 19 نفر در قم مصدوم شدند که 16 نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا و سه نفر نیز در بیمارستان بستری شدند که مشکل آنان جدی نیست.

وی ادامه داد: با آمادگی پلیس و همراهی سایر نهادها و پشتیبانی میدانی دستگاه قضایی شب چهارشنبه آخر سال بدون چالش جدی در استان قم داشتیم، برخی رفتارهای ناهنجار انجام گرفت اما به دلیل حضور به موقع پلیس مشکل جدی ایجاد نشد.

جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: شب گذشته با توجه به افزایش صد درصدی تماس با سامانه 110 در رابطه با مزاحمت افراد خاص در بخش های مختلف نسبت به سال قبل، با عملیات به هنگام پلیس اقدام های ناهنجار آنان، ناکام ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز