معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

جذب هزار پرستار در قم/احداث ۹ خانه بهداشت در مراکز روستایی قم

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹:۳۱
کد خبر: ۶۸۸۷۴۹
جذب هزار پرستار در قم/احداث ۹ خانه بهداشت در مراکز روستایی قم
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ساخت 9 خانه بهداشت نیز در مراکز روستایی قم آغاز شده و در سه ماه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی اصغر اکرمی امروز در نشست خبری پایان سال دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه در سال گذشته و امسال بالغ بر 2 هزار نیرو به کار گرفته است که هزار نفر پرستار بودند و از دستگاه های اشتغالزا محسوب می شویم.

وی افزود: مجوز استخدام 150 نیروی پرستار دیگر را نیز گرفته ایم و امیدواریم با تامین بودجه لازم، در ماه اول سال آینده استخدام شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم به فعالیت کلینیک های ویژه اشاره کرد و گفت: 2 ساختمان کلینیک ویژه که هر کدام ۵ هزار و 600 مترمربع مساحت دارد و جزو ساختمان های خوب کشوری محسوب می شود، در بیمارستان های شهید بهشتی و فرقانی در حال ساخت است.

دکتر اکرمی اضافه کرد: این 2 کلینیک در سه ماه نخست سال آینده راه اندازی می شود و 35 پزشک متخصص در حوزه های مختلف به طور همزمان در این کلینیک ها به ارائه خدمت می پردازند.

وی با اشاره به خصوصی سازی برخی خدمات بیمارستانی، بیان کرد: نخستین دستگاه سی تی اسکن و آزمایشگاه در بیمارستان فرقانی به بخش خصوصی واگذار شده است و بخش ام آر آی این بیمارستان نیز به زودی به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی بیان داشت: ساخت 9 خانه بهداشت نیز در مراکز روستایی قم آغاز شده و در سه ماه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز