فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کاش ۱۹ درصدی تلفات جاده‌ای در قم

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۹۶۲۱
کاش ۱۹ درصدی تلفات جاده‌ای در قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: وقوع تصادفات در استان قم در سال جاری سه درصد افزایش یافته این در حالی است که میزان تلفات کاهش 19 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی امروز در نشست خبری که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به عملکرد یک ساله پلیس قم اظهار کرد: در دی ماه گذشته شاهد برخی از مسائل در نقاط مختلف کشور بودیم ولی در شهر قم به گونه‌ای مدیریت صورت گرفت که هیچ تعهدی به حریم اموال دولتی و خصوصی رخ نداد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش یک تا 44 درصدی وقوع جرائم خشن در استان قم بیان کرد: 54 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان قم کشف شده و میزان دستگیری سارقان نیز 17 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 6 تن مواد مخدر در سال 96 خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال 96، سه درصد افزایش یافته و همچنین در این مدت 28 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد.

وی در خصوص میزان کشفیات قاچاق کالا اظهار کرد: دستگیری قاچاقچیان کالا 26 درصد و میزان اموال کشف شده 100 درصد افزایش یافته است. همچنین ارزش ریالی کالاهای کشف شده 22 درصد افزایش یافته و به 15 میلیارد تومان رسیده است.

مجتبایی در خصوص وقوع تصادفات در استان قم افزود: میزان وقوع تصادفات در استان قم سه درصد افزایش یافته این در حالی است که میزان تلفات کاهش 19 درصدی داشته یعنی میزان تلفات حوادث جاده‌ای در سال 96، 57 نفر کمتر از سال 95 بوده است و استان قم در این بخش در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

وی در خصوص تردد موتورسیکلت ها در شهر قم گفت: شهر قم دارای 300 هزار موتورسیکلت است و این در حالی است که ما با وجود ضعف در زیرساخت‌های ترافیکی، به وظیفه خود عمل کرده و 24 هزار موتورسیکلت را توقیف کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: درصد موفقیت پلیس قم در انجام ماموریت های مختلف در سال جاری 87.7 درصد بوده و این میزان یک درصد قابل قبول است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز