استاندار قم خواستار شد

اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۶۸۹۶۲۳
اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی
استاندار قم بر ضرورت اهلیت سنجی متقاضیان استقرار در شهرک‌های صنعتی در کنار حمایت از سرمایه گذاری با هدف جلوگیری از معطل ماندن سرمایه‌های ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، سید مهدی صادقی در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: به همان میزان که خواستار حمایت از سرمایه گذاری و مدیران واحدهای تولیدی هستیم به همین میزان نیز بر شناخت توانمندی، تخصص و اهلیت سرمایه گذار نیز تاکید داریم.

وی ارائه مشاوره و بررسی توانمندی‌ها به سرمایه گذاران و متقاضیان استقرار در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم را لازم و ضروری برشمرد و گفت: این اقدام سبب می‌شود در آینده مدیر واحد صنعتی با توجه به شناخت از توانمندی‌های خود کمتر با مشکل روبه‌رو شده و همچنین از تعطیلی و یا کاهش سطح تولید نیز کاسته شود و از سوی دیگر سرمایه‌های ملی معطل نماند.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این جلسه اهلیت سنجی سرمایه گذاران در این شرکت را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مشکلاتی که امروز برخی از مدیران و سرمایه گذاران با آن در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با آن روبه‌روهستند عدم همین شناخت از توانمندی خود و بازار و عرصه صنعت بوده است.

وی افزود: با همین هدف کلینیک سیار مشاوره کسب و کار برای ارائه مشاوره‌های مورد نیاز واحدهای متقاضی، سرمایه گذاران جدید و علاقمندان در این زمینه با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمت رسان در سطح استان کرده‌ایم که به صورت دوره‌های و اطلاع قبلی در سطح شهرک‌های صنعتی حضور پیدا کرده و با ارائه مشاوره‌های لازم واحدهای تولیدی را یاری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز