با پرداخت بدهی ۳۰۰ میلیونی صورت گرفت

آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در آستانه شب عید از محل موقوفات

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۰۱۳۷
آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در آستانه شب عید از محل موقوفات
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از پرداخت بدهی 300 میلیونی 30 نفر از زندانیان قم از محل موقوفات خاص و آزادی آنها در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم اظهار کرد: با عنایات الهی و از محل موقوفاتی با نیت کمک به زندانیان، بدهی 300 میلیونی 30 نفر از زندانیان استان قم پرداخت و در آستانه شب عید، این افراد آزاد شدند.

وی افزود: برای این منظور مبلغ 150 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات مربوطه برای پرداخت 300 میلیون تومان بدهی این افراد هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه پیش از پرداخت بدهی، جلسات مختلفی با حضور طلبکاران برگزار شده بود گفت: با تشکیل گروه مددکاری و طی گفت‌وگو با این افراد، تصمیم بر این شد که بخشی از بدهی توسط طلبکاران بخشیده شده و مابقی نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه پرداخت شود.

وی ادامه داد: طلبکاران این افراد همکاری خوبی با اوقاف داشتند و به طور میانگین 30 تا 80 درصد مبالغ بدهی‌ها بخشیده شد به این ترتیب با 150 میلیون تومان اعتبار، بدهی 300 میلیونی این 30 نفر تسویه شد.

حسینی مقدم خاطرنشان کرد: نکته جالب در مورد افراد زندانی آزاد شده این بود که هیچ یک از آنها تا لحظه آزادی از این اقدام خبر نداشتند و به یکباره از آن مطلع شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اتفاقات بسیار زیبایی را در این قضیه شاهد بودیم عنوان کرد: از جمله اینکه دو برادر زندانی بعد از چهار سال به واسطه این اقدام آزاد شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز