معاون شهردار قم:

مسیر پردیسان به ورجان از ١٥ فروردین مسدود می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸:۱۲
کد خبر: ۶۹۰۴۳۷
مسیر پردیسان به ورجان از ١٥ فروردین مسدود می‌شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از مسدود شدن مسیر امتداد جاده پردیسان به ورجان از روز 15 فروردین سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به آخرین مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شد از 15 فروردین امتداد جاده پردیسان به ورجان به منظور اتصال ادامه بلوار آیت الله بروجردی به جاده پردیسان ورجان مسدود شود.

وی خاطرنشان کرد: از حدود دو ماه گذشته برای این کار اقدام شد تا مجوزهای لازم دریافت شود تا در یک یا دو ماه پایانی سال این اتصال انجام شود.

معاون شهردار قم با اشاره به حجم ترافیک پایین این مسیر در ماه‌های پایانی سال گفت: در خواست شهرداری این بود که به گونه‌ای انسداد انجام شود که پیش از شروع سال جدید مسیر بازگشایی شود.

وی ادامه داد: مباحثی در این زمینه مطرح شد و در مجموع کمیسیون ایمنی راه‌ها این مجوز را صادر نکردند و پس از یک یا دو جلسه و بازدیدهایی که انجام شد در نهایت مقرر شد از 15 فروردین این انسداد به مدت یک ماه انجام شود. در نظر داریم پس از تکمیل اتصال تا پیش از نیمه شعبان مسیر بازگشایی شود.

ذاکریان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند از مسیرهای جایگزین جاده کهک به لنگرود و جاده معدن ونارچ برای تردد به سمت کهک استفاده کنند که امیدواریم در بازه زمانی مشخص شده بتوان این اتصال را انجام داد و محور بازگشایی شود.

 

نظر شما