رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم خبر داد

فعالیت ۴۵ آمبولانس همزمان ایام نوروز در استان/۱۳۵ مصدوم تاکنون در قم

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۳:۴۸
کد خبر: ۶۹۰۷۳۵
فعالیت ۴۵ آمبولانس همزمان ایام نوروز در استان/۱۳۵ مصدوم تاکنون در قم
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: در طرح نوروزی، 45 آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان و شهر مستقر در ایام نوروز مستقر بوده و خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمد شهیدی امروز در حاشیه بازدید استاندار قم از مرکز مدیریت حوادیث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: در ایام نوروز با برنامه ریزی های لازم تلاش کرده ایم تا در راستای گسترش خدمات رسانی به مردم و زائران و مسافران گام برداریم.

وی بیان داشت: 45 آمبولانس فعال در محورهای مواصلاتی استان و شهر قم مستقر هستند و 8 آمبولانس نیز به صورت پشتیبان فعالیت می کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم عنوان داشت: از صبح 24 اسفند سال 96 تا صبح دوم فروردین سال جاری، عوامل اورژانس به وضعیت 135 مصدوم جاده ای رسیدگی کرده اند که 48 نفر آنها در محل درمان و 87 نفر به مراکز درمانی منتقل کرده اند.

دکتر شهیدی گفت: متاسفانه در تصادفات رخ داده سه مورد فوتی داشته ایم که امیدواریم مسافران عزیز با رعایت نکات ایمنی در کاهش حوادث کمک کنند.

وی به فعالیت اورژانس هوایی اشاره کرد و گفت: بالگرد اورژانس نیز از ابتدای طرح تاکنون سه مورد به پرواز در آمده و موفق به انتقال هشت مصدوم بدحال کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز