قدردانی استاندار قم از خدمات درمانی و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی قم

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۹:۴۹
کد خبر: ۶۹۰۷۷۳
قدردانی استاندار قم از خدمات درمانی و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی قم
سید مهدی صادقی استاندار قم از خدمات درمانی و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی قم در ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس سید مهدی صادقی استاندار قم امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم، ضمن عرض تبریک سال جدید و خداقوت به پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و بهداشتی خدماتی این بیمارستان، از خدمات ارائه شده در نوروز 97 قدردانی کرد.

وی با حضور در بخش های اورژانس بیمارستان، سی سی یو، دیالیز و دیگر بخش ها از نزدیک با ارائه خدمات صورت گرفته بازدید و با بیماران نیز به گفتگو پرداخت.

استاندار قم همچنین امروز در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و دبیرخانه ستاد سلامت نوروزی استان قم نیز حاضر و از تلاش های عوامل اورژانس 115 قم و این ستاد قدردانی کرد.

وی گفت: تلاش ها و خدمات بسیار خوبی در مراکز درمانی و همچنین اورژانس 115 قم انجام می شود که جا دارد از تلاش های صورت گرفته قدردانی کنم.

صادقی بیان داشت: خدمات شما ارزشمند و حیاتی است و در زمانی فعالیت می کنید که مردم درد بسیاری دارند و خدمات شما دعای خیر همگان را به همراه خواهد داشت.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به استاندار قم گفت: تمامی مراکز درمانی و خدماتی و همچنین مراکز بهداشتی و اورژانس 115 قم در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر برده و در خدمت رسانی به مردم اهتمام دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز