جاده پردیسان کهک مسدود می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۱:۴۹
کد خبر: ۶۹۳۰۵۵
جاده پردیسان کهک مسدود می‌شود
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: جاده پردیسان کهک از امروز به دلیل اجرای عملیات عمرانی به مدت یکماه مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال این محور شریانی به منطقه پردیسان اظهار کرد: در حال حاضر فاز اول و دوم این پروژه تا شهرک قدس در اختیار مردم بوده و فاز سوم آن نیز به طول 6 کیلومتر حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان در حال اجرای زیرسازی و روسازی بتنی و آسفالت است.

وی با تاکید بر اینکه عمده‌ترین مساله در تکمیل پروژه آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان اصلاح هندسی محور پردیسان کهک است خاطرنشان کرد: به همین منظور با توجه به اینکه این محور خارج از محدوده شهری بوده و باید بسترسازی لازم برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به محور پردیسان کهک انجام می‌شد، تصمیم بر انسداد مسیر و اجرای اصلاحات هندسی گرفته شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه به منظور اجرای اتصال محور آیت‌الله بروجردی به شهر پردیسان و جاده پردیسان کهک(ورجان)، این محور به مدت یکماه مسدود خواهد شد افزود: از شهروندان محترم درخواست داریم که برای تردد به سمت مسیر کهک از محور جایگزین جاده لنگرود استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز