رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

بیمارستان شهدا قم فردا افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۰:۱۲
کد خبر: ۶۹۳۱۵۹
بیمارستان شهدا قم فردا افتتاح می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح بیمارستان شهدا قم با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز پنجشنبه 16 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه با اشاره به احداث بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه قم گفت: در راستای ارتقا سطح سلامت شهر قم، بهبود شاخص سرانه تخت های بیمارستانی و توزیع عادلانه امکانات درمانی این بیمارستان در منطقه نیروگاه احداث شده است.

وی باین داشت: کلنگ احداث بیمارستان با ظرفیت 64 تخت در سال 89 به زمین زده شده بود اما تا سال 92 به دلیل مشکلات اعتباری ساخت آن مجموعه از روند مطلوبی برخوردار نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: با روی کار آمدن دولت جدید و اجرای طرح تحول سلامت و همچنین مساعدت و تامین بودجه مورد نظر، تصمیم برآن شد تا تعداد تخت های بیمارستان از 64 تخت به 172 تخت افزایش یابد.

دکتر ایرانی خواه تصریح کرد: با تصویب این امر، عملیات عمرانی مجدد و با سرعت قابل قبولی آغاز شد و این بیمارستان در 16 هزار متر مربع و در 7 طبقه و با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال احداث و آماده خدمات رسانی است.

وی عنوان داشت: بیمارستان شهدا قم دارای بخش های جراحی عمومی، داخلی، بستری مردان و زنان، ای سی یو، سی سی یو، اتاق عمل، نوزادان، زنان و زایمان، ال دی آر، اورژانس، درمانگاه، داروخانه و تصویربرداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان شهدا قم در منطقه نیروگاه انتهای خیابان توحید، بعد از فلکه نبوت واقع‌شده که روز پنجشنبه 16 فروردین‌ماه با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز