آیت الله یزدی:

گلایه‌هایی نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم وجود دارد/ مسئولان اطلاعاتی و امنیتی توجه جدی به قم داشته باشند

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۷:۵۱
کد خبر: ۶۹۴۴۹۱
گلایه‌هایی نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم وجود دارد/ مسئولان اطلاعاتی و امنیتی توجه جدی به قم داشته باشند
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اگر چه گلایه هایی نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم وجود دارد، گفت: اما با کارهایی که انجام شده، انتظار این است به مسائل فرهنگی شهر قم توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله محمد یزدی در دیدار استاندار و جمعی از مسئولان استان قم با تاکید بر توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اقتصادی گفت: نباید شاهد بد حجابی در برخی از قسمت های شهر قم باشیم.

وی با اشاره به این که استان قم از استان های پر آمد و شد زائران است، عنوان کرد: همه این مسائل می طلبد تا مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به این شهر توجه جدی کنند و اگر چه فعالیت هایی در این عرصه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح برخی قهوه خانه در قسمتی از شهر به دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده است، اظهار کرد: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پای کوبی تبدیل شود، به همین دلیل این مساله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه ها نیازمند توجه بیشتری است.

آیت الله یزدی با تاکید بر این که موضوع دیگر توجه به اقتصاد و استفاده از کالای داخلی است، گفت: مسئولان در این عرصه بیش از همه مورد توجه هستند و باید از وسایل داخلی در اداره ها بهره ببرند تا برای مردم الگو باشند.

وی ادامه داد: بنابراین نقش مسئولان در استفاده از کالای داخلی بسیار مهم است و باید این کار آن قدر مورد اهمیت مسئولان قرار گیرد تا کالاهای خارجی جایگاه خود را در داخل کشور از دست دهد.

آیت الله یزدی با بیان این که دولتمردان هم برای استفاده از کالاهای داخلی به جد به میدان بیایند و از این طریق به اقتصاد کشور و تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب تحقق ببخشند، اظهار داشت: بنابراین تحقق این مساله نیازمند توجه جدی از سوی دولتمردان است.

حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی 97، امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برای حفظ مدیریت استان قم لازم است، عوامل خاص مدیریتی را در نظر گرفت، افزود: صرف وجود مراجع و حوزه علمیه در شهر برای پیشرفت استان کافی نیست، بلکه باید عوامل خاص مدیریتی را در نظر گرفت.

آیت الله یزدی بر خدمت رسانی بهتر مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: اگر خدمت رسانی به مردم برای رضای خدای باشد، به طور حتم آثار آن دو چندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز