تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران از فرمانده انتظامی استان قم

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۹۴۶۰۵
تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران از فرمانده انتظامی استان قم
وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران با ارسال تندیس و لوح تقدیر از فرمانده انتظامی استان قم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران با ارسال تندیس و لوح تقدیر از اقدامات خالصانه سردار "کاظم مجتبایی" فرمانده انتظامی استان قم در برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی " کتاب دین در قم" قدردانی کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این لوح چنین نگاشته است: فرهنگ همیشه بالنده و افتخارآفرین ایران اسلامی سرشار از اندیشه متعالی و هنر ناب هنرمندان فرهیخته این مرز و بوم است.

فراهم آمدن مجموعه نفیس و ارزشمندی که درخشش آن پهنه آفاق را درنوردیده و اندیشمندان صاحب معرفت را به ذوق آورده، نشات گرفته از سرچشمه پاک و زلال جویبار حیات بخش فرهنگ غنی اسلام است.

در جامعه اسلامی که جان مایه آن انقلابی شکوهمند به زعامت و رهبری فقیه حکیم و عارف بزرگ حضرت امام خمینی (قدس سره) بوده و تداوم بخش آن، رهبری عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله "خامنه ای" (مدظله العالی) است، تلاش برای ارتقاء فرهنگی جامعه و دستیابی به جایگاه رفیع فرهنگی، خدمتی ارزشمند است که از سوی دغدغه مندان این عرصه انجام می پذیرد.

به پاس ارج نهادن به ممارست خالصانه جنابعالی در برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین در قم و بزرگداشت افرادی که با فکر و اندیشه خود، گنبد نگارین فرهنگ و ادب کشور را جلوه ای مضاعف بخشیده اند، این لوح سپاس را تقدیم می دارم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به فرهنگ، علم و ادب ایران اسلامی مسالت می نمایم.

 

نظر شما