شورای شهر با افزایش کرایه‌های نقدی اتوبوس در سال ۹۷ مخالفت کرد‌

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶:۰۲
کد خبر: ۶۹۴۷۵۷
شورای شهر با افزایش کرایه‌های نقدی اتوبوس در سال ۹۷ مخالفت کرد‌
عضو شورای شهر قم گفت: پیشنهاد اولیه ارائه شده به کمیسیون حمل‌ و نقل افزایش ۱۰ درصدی کرایه‌های کارتی و ۴۵ درصدی کرایه نقدی بود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح‌الله امر الهی، با اعلام خبر مخالفت کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قم با افزایش کرایه‌های نقدی اظهار داشت: پیشنهاد اولیه ارائه‌شده به کمیسیون افزایش 10 درصدی کرایه‌های کارتی و 45 درصدی کرایه نقدی بود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این کمیسیون در سال جدید گفت: با عنایت به شروع سال جدید و ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه اتوبوس‌رانی و در حوزه شهری این مهم در دستور کار قرار گرفت که با توجه به اینکه این کمیسیون به دنبال تحقق منافع مردم و رانندگان زحمت‌کش اتوبوس‌رانی است پیشنهاد اولیه ارائه‌شده مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قم ادامه داد: پیشنهاد اولیه ارائه‌شده به کمیسیون افزایش 10 درصدی برای کارت بلیط بود که در حال حاضر این خدمت با مبلغ 390 تومان ارائه می‌شود و افزایش کرایه نقدی از 700 تومان به 1000 تومان بود که اعضای کمیسیون با افزایش مبلغ خدمات کارتی از 390 تومان به 440 تومان صرفاً موافقت کردند.

امراللهی درزمینهٔ افزایش کرایه نقدی نیز گفت: اعضای کمیسیون با توجه به اینکه رقم کرایه نقدی فعلی مبلغ مناسبی است و از طرفی وضعیت معیشتی مردم در حال حاضر مناسب نیست با افزایش آن مخالفت کرده و صرفاً مجوز افزایش کرایه کارتی از 390 تومان به مبلغ 440 تومان را مورد تأیید قراردادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز