شهردار قم خبر داد

اتمام فاز اول مترو تا پایان سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۷:۴۲
کد خبر: ۶۹۵۴۴۲
اتمام فاز اول مترو تا پایان سال ۹۷
شهردار قم پیش‌بینی بودجه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی برای سال 97 را مورد توجه قرار داد و افزود: تکمیل فاز اول پروژه قطار شهری به طول 5.2 کیلومتر را در برنامه امسال داریم؛ تمام ایستگاه‌ها در حال حاضر فعال هستند و حفاری مسیر نیز به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به تحقق بیش از 85 درصدی بودجه 2 هزار و200 میلیاردی شهرداری در سال 96 اظهار کرد: در شرایطی که کشور در حالت رکود است و ساخت و ساز نیز کاهش یافته این بودجه محقق شده که نشان‌گر حرکت جدی در زمینه فعالیت شهری است.

وی وحدت و انسجام را رمز پیشروی فعالیت‌های مدیریت شهری دانست و افزود: اکثر پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده است؛ بیش از 300 هزار تن توزیع آسفالت در سال گذشته صورت گرفته در حالی که توزیع آسفالت در تهران حدود 305 هزار تن بوده است.

شهردار قم اقدامات شهرداری در حوزه‌های پسماند، فضای سبز و... را مورد توجه قرار داد و گفت: طبق برنامه در حال حرکت در مسیر رشد و پیشرفت شهر قم هستیم و امسال دومین سال برنامه قم 1400 را پیش روی داریم.

وی پیش‌بینی بودجه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی برای سال 97 را مورد توجه قرار داد و افزود: تکمیل فاز اول پروژه قطار شهری به طول 5.2 کیلومتر را در برنامه امسال داریم؛ تمام ایستگاه‌ها در حال حاضر فعال هستند و حفاری مسیر نیز به اتمام رسیده است.

سقائیان‌نژاد به وضعیت اجرای ادامه پروژه بلوار عماریاسر اشاره کرد و افزود: این پروژه با 80 میلیارد تومان اعتبار امسال اجرایی خواهد شد؛ همچنین پروژه ادامه بلوار سمیه تا آذر را در دستور کار داریم.

وی اجرای بلوار فردوسی به طول 25 کیلومتر را یادآور شد و گفت: در حوزه فرهنگی و مساجد نیز اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.

شهردار قم تصریح کرد: افرادی که در شهرداری کار می‌کنند باور دارند که می‌توان کار کرد و به هیچ وجه مباحث بیرونی از جمله ناکارآمدی و ناامیدی در مجموعه مدیریت شهری قم راه ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز