درخواست رئیس پلیس آگاهی قم

مردم کلاهبردار دستگیر شده را شناسایی کنند

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۵۴۴۳
مردم کلاهبردار دستگیر شده را شناسایی کنند
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم، از مالباختگان خواست پس از روئیت تصویر بدون پوشش نامبرده و در صورت شناسایی، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، سرهنگ  احمد کرمی اظهار کرد: فردی با مراجعه به مراکز خرید و رستوران‌ها و اجاره تاکسی‌های سطح شهر پس از خرید و یا رسیدن به مقصد بیان داشته که از طریق موبایل بانک وجوه را پرداخت می‌کند و با دریافت شماره کارت، ضمن به دست آوردن مشخصات کامل صاحب کارت با انجام مانور متقلبانه و ساختن پیامک مجعول مبنی بر انتقال موفقیت آمیز وجه به روئیت فرد رسانده و از این طریق کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: در ادامه پس از طرح شکایت در پلیس آگاهی استان قم، با انجام اقدامات پلیسی متهم 36 ساله شناسایی و پس از دستگیری در تحقیقات مأموران این پلیس به 10 فقره کلاهبرداری از هموطنان در شهرهای قم، تهران، شهریار و ملارد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی قم با بیان اینکه نامبرده دارای 3 فقره سابقه کیفری است، به دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم اشاره و از مالباختگان خواست در صورت شناسایی، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان قم مراجعه کنند.

 

نظر شما