معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

۱۲ میلیون و ۸۰۰ مسافر و زائر در نوروز وارد استان قم شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۳:۵۰
کد خبر: ۶۹۵۷۱۰
۱۲ میلیون و ۸۰۰ مسافر و زائر در نوروز وارد استان قم شد
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ۱۲ میلیون و ۸۰۰ مسافر و زائر در نوروز 97 وارد استان قم شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی پور در اولین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: در روزهای ابتدایی نوروز در 48 ساعت بیش از یک میلیون نفر به مسجد مقدس جمکران آمدند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: همچنین ۱۲ میلیون و ۸۰۰ مسافر و زائر در نوروز 97 وارد استان قم شده اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های لازم مشکلی در پذیرش زائر در این ایام نداشتیم به ویژه اینکه تمامی دستگاه‌ها در ستاد نوروزی استان، ظرفیت های خود را به کار بردند.

عالی پور اظهار داشت: به طور کلی استان قم در ایام نوروز خدمات ارزنده ای به زائران ارائه کرد که جای تقدیر از مسئولان را دارد.

وی یادآور شد: در ایام نیمه شعبان نیز حضور میلیونی زائران به قم را خواهیم داشت در این باره تدبیر و مدیریت لازم جهت پذیرایی از زائران باید اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم بیان کرد: بسیاری از زائرین در نیمه شعبان علاوه بر حضور در مسجد مقدس جمکران به زیارت حرم حضرت معصومه(س) نیز خواهند رفت و این امر مستلزم برنامه ریزی صحیحی در رفع مشکلات است.

وی گفت: در سال گذشته شاهد افزایش حضور زائران بوده ایم و امسال نیز رشدی بالغ بر 34 درصد پیش بینی می شود.

عالی پور ادامه داد: با تمهیدات لازم در سال 96 تعداد 110 ایستگاه صلواتی و موکب به همراه 300 غرفه در پذیرایی از زائران در مسیر مستقر شد و امسال نیز برآنیم با تقویت موکب ها و استفاده از ظرفیت های مردمی گام های بهتری در خدمت رسانی برداریم.

 

نظر شما