رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تأکید کرد

جلوگیری از خام فروشی و فرآوری مواد معدنی

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۹۸۱۶۶
جلوگیری از خام فروشی و فرآوری مواد معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: جلوگیری از خام فروشی و فرآوری مواد معدنی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی در جلسه شورای اداری استان قم که در ساختمان فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در بحث تولید مولفه‌های قیمت و کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد و برای اینکه دو مولفه را داشته باشیم باید به افزایش ظرفیت‌های تولیدی‌ها کمک کنیم چراکه این مسئله به افزایش تولید و کاهش قیمت کمک می‌کند.

وی افزود: باید حمایت‌ از تولیدی‌هایی که دستگاه‌های قدیمی دارند، صورت گیرد و در همین راستا بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها در اولویت قرار دارد و بدون تردید این حمایت‌ موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: بخشی از واحد‌های تولیدی به نقدینگی نیاز دارند و باید برای این واحد‌ها تأمین نقدینگی صورت گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته خروجی و اثر بخشی بسیار خوبی داشتیم و شاهد رونق پرداخت تسهیلات بودیم.

سیجانی گفت: یکی از اولویت‌های ما در سال جاری تمرکز بر واحد‌هایی است که در زمینه صادرات فعالیت می‌کنند و باید در این بخش نیز تلاش کنیم و از منابع موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم

وی با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت است عنوان کرد: در مسئله عرضه، توزیع و فروش نیز برنامه‌هایی داریم که امیدواریم با حمایت‌های مجموعه استانداری این برنامه‌ها نیز پیگیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: جلوگیری از خام فروشی و فرآوری مواد معدنی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

نظر شما