استاندار قم:

مدیران و مسؤولان نگاه منتقدانه به عملکرد خود داشته باشند/برنامه عملیاتی سال جدید تدوین شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶:۴۸
کد خبر: ۶۹۸۱۷۹
استاندار قم گفت: همه مدیران و مسؤولان استانی باید نگاه منتقدانه به عملکرد خود داشته باشند و به نوعی از فعالیت‌ها و اقدامات خود محاسبه‌گری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری استان قم که در ساختمان فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیلات زائران در نوروز ۹۷ تاثیرات مثبت زیادی داشت و موجب رضایت‌مندی مسافران و زائران شد.

وی با بیان اینکه مطالبی که در جلسه امروز ارائه شد گزارش کار بود افزود: آنچه که باید ارائه شود و اهمیت دارد، زمانبندی اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها است و دستگاه‌های استان حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا براساس امکانات و اعتبارات زمانبندی اجرا و تحقق برنامه‌ها را ارائه کنند.

استاندار قم با بیان اینکه مدیران استان باید گزارش‌ فعالیت‌های خود را در جلسات شورای اداری ارائه دهند گفت: در سال جاری باید توجه جدی و عملی تری نسبت به گذشته به وظایف خودمان داشته باشیم؛ در این سال باید باتوجه به نیاز‌های کشور و توصیه‌های مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربیات گذشته نگاه و عملکرد بهتر و بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به ناآرامی‌های کشور در دی ماه سال گذشته ادامه داد: حرکاتی که در دی ماه سال گذشته اتفاق افتاد بیانگر نابسامانی‌های جدی است که علل متفاوتی دارد؛ این اعتراضات باید به عنوان یک هشدار به منظور جلب رضایت عمومی مورد توجه مسؤولان باشد.

صادقی با تأکید بر اینکه باید به وعده‌ها و گفته‌های خودمان عمل کنیم گفت: یکی از مسائلی که موجب می‌شود نتوانیم به خوبی به مردم خدمت‌ کنیم، عدم توجه مدیران ارشد به زیر مجموعه‌ها است. مدیران برای جلب رضایت مردم باید به زیر مجموعه‌ خود توجه داشته باشند چراکه بی‌توجهی به زیر مجموعه موجب بی ‌انگیزگی می‌شود و اثرات منفی زیادی دارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مردم به صورت الکترونیکی اظهار کرد: ارائه خدمات  به صورت الکترونیکی به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم موثر است و نتایج مطلوبی دارد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در شرایط حال حاضر کشور باید به مسؤولیت و وظایف خود توجه جدی داشته باشیم گفت: همه مدیران و مسؤولان استانی باید نگاه منتقدانه به عملکرد خود داشته باشند و به نوعی از فعالیت‌ها و اقدامات خود محاسبه‌گری کنند.

 

نظر شما