با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت

برگزاری جلسه بررسی مسائل پیرامون باشگاه فوتبال صبا

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۳:۲۳
کد خبر: ۶۹۹۲۴۸
برگزاری جلسه بررسی مسائل پیرامون باشگاه فوتبال صبا
در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان جلسه بررسی مسائل پیرامون باشگاه فوتبال صبا با حضور تنی چند از مربیان رده‌های سنی مختلف فوتبال استان و پیشکسوتان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مسائل روز باشگاه فوتبال صبای قم مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

در این جلسه که درمحل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید تنی چند از مربیان رده‌های مختلف و پیشکسوتان فوتبال استان به ارائه نقاط نظرات و خواسته‌های خود در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی صبا پرداختند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بعد از شنیدن و پذیرا بودن تمامی گفته های حاضرین، به یک به یک موارد مطروح پاسخ داده و راه‌کارهای حل مشکلات عنوان شده را تشریح کرد و در سخنانی اظهار داشت: هیچ کس در هیچ جایگاهی تنها طبق شنیدها و حرف‌های بی سند، حق هتک حرمت به اشخاص را ندارد و این بی اخلاقی محض است.

حسن عابدی بیان کرد: در صورت ارایه مستندات معتبر و قانونی پیرامون مباحث مطرح شده، مجموعه ورزش استان به آن رسیدگی خواهد کرد و در صورت اثبات با خاطیان برخورد خواهیم کرد و در صورتی که عکس آن اثبات شود از کسانی که چنین ادعاهای داشته‌اند واخواهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ای کردن و استفاده از رسانه ملی برای بازگو کردن مسایل احتمالی که در مورد آن هیچ قطعیتی هنوز به اثبات نرسیده است بی تدبیری محض است و بهتر بود این مسایل درون خانواده ورزش فوتبال برای پیگیری مطرح می شد.

مدیر کل ورزش و جوانان با طرح این مطلب که از تیم‌های فوتبال رده‌های سنی پایه استان قم در لیگ‌های مختلف کشوری حمایت خواهیم کرد، افزود: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها قدرت ابطال مجامع را ندارد و این امر در توان خود فدراسیون است.

عابدی خاطر نشان کرد: حمایت از ریاست محترم هیئت فوتبال در حالی که حجمه ای گسترده رسانه ای علیه ایشان است در واقع احترام به رای مجمعی است که بهرامی با اکثریت آراء سکان هدایت آنرا بدست گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز